خبرگزاری کار ایران

کشف تریاک از کامیون حمل برنج

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۳۹۴

ماموران عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر گلوگاه شهید امامی شهرستان توانستند در دو عملیات پیچیده، مقدار ۷۷ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا استان اصفهان از کشف دو محموله تریاک در عملیات پیچیده و ویژه ماموران گلوگاه شهید امامی این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «حمید امیرخانی» فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا اظهار داشت: ماموران عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر گلوگاه شهید امامی شهرستان توانستند در دو عملیات پیچیده، مقدار ۷۷ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر را کشف کنند.

وی افزود: در یکی از عملیات‌ها ماموران در حین اجرای ایست و بازرسی به یک دستگاه کشنده ولو حامل بار برنج که از جنوب به سمت تهران در حال حرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: در بازرسی از خودرو از قسمت بار کامیون، مقدار ۵۸ کیلوگرم تریاک کشف و متهم مربوطه دستگیر شد.

امیرخانی ادامه داد: ماموران همین ایستگاه در حین اجرای ایست و بازرسی موفق شدند یک دستگاه خودرو سواری را متوقف و در بازرسی از آن مقدار ۱۹ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف و و متهم را دستگیر کنند.

به گفته «امیرخانی» در این دو عملیات مقدار ۷۷ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف، دو نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز