خبرگزاری کار ایران

دستگیری عامل برداشت‌های غیر مجاز از حساب‌های بانکی

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۰۳۸

در پی وقوع برداشت‌های غیرمجاز بانکی از کارت‌های عابر بانک مشتریان بانک در این شهرستان و شهرستانهای دیگر، بررسی موضوع در دستور کار مامورین پلیس فتای این انتظامی قرار گرفت.

فرماندهی انتظامی میاندوآب آذربایجان غربی از دستگیری فردی که اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب بانکی مردم می‌کرد خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «اسفندیار احمدی» فرماندهی انتظامی شهرستان میاندوآب در مصاحبه با خبرنگار پلیس گفت: در پی وقوع برداشت‌های غیرمجاز بانکی از کارت‌های عابر بانک مشتریان بانک در این شهرستان و شهرستانهای دیگر، بررسی موضوع در دستور کار مامورین پلیس فتای این انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: کار‌شناسان پلیس فتا این فرماندهی با انجام تحقیقات و بکارگیری شیوه‌های ویژه پلیسی در کشف جرم در ‌‌نهایت موفق شدند، متهم را شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضایی در یک اقدام منسجم دستگیر و جهت تحقیقات بیشتر به این پلیس منتقل کنند.

وی ادامه داد: در تحقیقات بعمل آمده توسط پلیس مشخص شد، متهم پس از بدست آوردن شماره‌های کارت و رمز آن‌ها در یک فرصت مناسب به هنگام خرید یا برداشت صاحبان کارت‌ها، اقدام به برداشت غیر می‌کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان می‌اندوآب در پایان خاطرنشان شد: همشهریان رمز‌های عبور خود را بصورت ترکیبی طراحی کرده و از شماره‌های متداول مانند شماره شناسنامه، شماره تلفن همراه، تاریخ تولد برای رمزگذاری کارت خودداری کرده و رمز عبور خود را بصورت دوره‌ای تغییر دهید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز