خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر خبر داد:

کشف ۲۹۰ کیلو مواد مخدر / حشیش با طعم گوجه فرنگی

کد خبر : ۲۲۴۸۰۲

در بازرسی از یک خودرو ۲۹۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش که به صورت ماهرانه‌ای زیر بار گوجه فرنگی جاسازی شده بود کشف و یک نفر متهم دستگیر شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر گفت: با اشرافیت اطلاعاتی پلیس، یک باند ترانزیت مواد مخدر متلاشی و ۲۹۰ کیلوگرم حشیش در قالب بار گوجه فرنگی از آنها کشف شد.

به گزارش ایلنابه نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «وحید زرین کلاه» در تشریح جزئیات بیشتر این خبر گفت: با اشرافیت اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر، مشخص شد مقدار قابل توجهی مواد مخدر توسط یک باند ترانزیت مواد مخدر تهیه و در صدد انتقال آن از استان فارس به بوشهر و در ‌‌نهایت به استان خوزستان می‌باشند.

وی افزود: در این عملیات خودرو حامل مواد مخدر شناسایی، پس از هماهنگی با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس تیم ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدراستان بوشهر مسیر انتقال این محموله را تحت کنترل قرار داده و خودرو حامل مواد مخدر در مسیر خروجی شهر نورآباد ممسنی شناسایی و توقیف گردید.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر بیان کرد: در بازرسی از این خودرو ۲۹۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش که به صورت ماهرانه‌ای زیر بار گوجه فرنگی جاسازی شده بود کشف و یک نفر متهم دستگیر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز