خبرگزاری کار ایران

ساجدی‌نیا خبر داد:

دستگیری ۵۳ تبهکار در پایتخت

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۹۹۷

از ساعت ۴ بامداد تاکنون همکاران پلیس در پلیس آگاهی و انتظامی تهران بزرگ طی عملیاتی گسترده در شهر تهران و شهرستان‌های اطراف تهران موفق به دستگیری ۵۳ نفر شدند.

فرمانده نیروی انتظامی پایتخت از عملیات گسترده پلیس در شهر تهران و شهرستانهای اطراف و دستگیری ۵۳ نفر در قالب ۶ باند کیف قاپ، ‌زورگیر، جاعل، ‌اوباشگر در سطح محلات خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ سردار حسین ساجدی‌نیا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ساعت ۴ بامداد تاکنون همکاران پلیس در پلیس آگاهی و انتظامی تهران بزرگ طی عملیاتی گسترده در شهر تهران و شهرستان‌های اطراف تهران موفق به دستگیری ۵۳ نفر شدند.

وی تصریح کرد: این افراد در قالب ۶ باند در سطح محلات به کیف قاپی، جعل و اوباش‌گری می‌پرداختند، که در میان آن‌ها چند متجاوز به عنف نیز وجود دارد.

فرمانده نیروی انتظامی پایتخت گفت: امیدواریم که قوه قضاییه با توجه به میزان سرقت حداکثر اقدام را انجام دهد.

وی همچنین خاطر نشان کرد: در میان دستگیر شدگان چند مال خر نیز وجود دارد که یک نفر از آن‌ها سابقه دستگیری داشته و چند ماه پیش از زندان آزاد شده اما متاسفانه متنبه نشده است.

ساجدی‌نیا با توصیه‌ای به شهروندان خاطر نشان کرد: شهروندانی که مورد سرقت قرار گرفته‌اند، می‌توانند با مراجعه به پایگاه آگاهی مرکز به شناسایی اموال یا سارقین خود بپردازند.

وی در خصوص بازگشت اموال مسروقه به مال باختگان نیز تصریح کرد: به دنبال ساز وکاری هستیم تا بتوانیم در پلیس آگاهی محلی را برای نمایش اموال به مال باختگان اختصاص دهیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در خصوص محدوده سنی دستگیر شدگان نیز گفت: دستگیر شدگان در محدوده سنی زیر ۲۰ تا نزدیک ۶۰ سال هستند که از محلاتی در نقاط مرکزی و غرب تهران و برخی شهرهای اقماری اطراف تهران دستگیر شده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز