خبرگزاری کار ایران

توقیف خودرویی با خلافی بیش از ۳ میلیون

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۶۸۳

در بررسی صورت گرفته مشخص شد خودروی مذکور دارای سه میلیون و ۵۹۰ هزار تومان جریمه پرداخت نشده و ۵۳ فقره تخلف حادثه ساز است که بلافاصله خودرو توقیف و روانه پارکینگ شد.

یک دستگاه کشنده دانگ فنگ پر تخلف که دارای سه میلیون و ۵۹۰ هزار تومان خلافی پرداخت نشده و ۵۳ فقره تخلف حادثه ساز بود توسط تیم پلیس راه استان اصفهان توقیف و روانه پارکینگ شد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «رضا رضایی» رئیس پلیس راه انتظامی استان اظهار داشت: مأموران پلیس حین کنترل خودروهای عبوری در محور «دامنه»، یک دستگاه کشنده دانگ فنگ را به علت ارتکاب تخلف متوقف و به بررسی سوابق وی پرداختند.

این مقام مسئول عنوان داشت: در بررسی صورت گرفته مشخص شد خودروی مذکور دارای سه میلیون و ۵۹۰ هزار تومان جریمه پرداخت نشده و ۵۳ فقره تخلف حادثه ساز است که بلافاصله خودرو توقیف و روانه پارکینگ شد.

گفتنی است، بیشترین تخلفات صورت گرفته توسط این خودرو «تجاوز از سرعت مجاز» و «تجاوز به چپ از محور راه» می‌باشد.

رئیس پلیس راه انتظامی استان همچنین از توقیف سه دستگاه خودروی آزرا، پراید و سانتافه به دلیل ارتکاب سرعت غیر مجاز طی دو روز گذشته در جاده‌های استان خبر داد و گفت: این خودرو‌ها با سرعت بیش از ۱۸۰ کیلومتر در ساعت در حرکت بودند که توسط تیم‌های کنترل سرعت پلیس راه استان متوقف و به پارکینگ منتقل شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز