خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس‌راه راهور ناجا خبر داد:

۲ کشته در واژگونی اتوبوس در اتوبان هشترود - زنجان

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۳۱۸

ساعت ۲ بامداد چهارشنبه در کیلومتر ۱۲۶ اتوبان هشترود – زنجان رخ داد که در پی آن یک دستگاه اتوبوس به دلیل عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه در جاده لغزنده واژگون شد که در پی این حادثه متاسفانه ۲ تن کشته و ۱۳ نفر مجروح شدند.

رئیس پلیس‌راه راهور ناجا با اشاره به حجم سفر‌ها در چند روز گذشته گفت: پیش‌بینی می‌شود روزهای پنجشنبه و جمعه ترافیک سنگینی را در محورهای کشور شاهد باشیم.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت راهور ناجا، سردار محمدرضا مهماندار روز چهارشنبه گفت: برابر آخرین اطلاعات دریافتی در محورهای موصلاتی ۱۰ استان کشور شامل آذربایجان شرقی، زنجان، سمنان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، قزوین، گلستان، ارتفاعات مازندران، شرق استان تهران و گیلان شاهد بارش برف هستیم که بدین سبب از رانندگان درخواست می‌شود با سرعت مطمئنه رانندگی کرده و حتما تجهیزات زمستانی خصوصا زنجیر چرخ را برای سفر به این استان‌ها به همراه داشته باشند.

وی با اشاره به حجم بالای سفر‌ها در تعطیلات اخیر گفت: ماموران پلیس‌راه کشور طی شبانه روز گذشته به تعداد زیادی از رانندگان در جاده‌های کشور مواجه گردیدند که متاسفانه اکثر آن‌ها یا زنجیر چرخ به همراه نداشتند و یا استفاده از این وسیله را فرا نگرفته بودند و همین امر موجب گیر کردن خودرو آن‌ها در برف و انسداد موقتی محور شده بود.

سردار مهماندار با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های کشور تا ساعت ۹ صبح چهارشنبه تصریح کرد: بر این اساس آزادراه نجان – قزوین در استان زنجان و محور پونل – خلخال در استان گیلان از ساعت ۷ صبح چهارشنبه تا اطلاع ثانوی بر اثر بارش شدید برف و کولاک مسدود شده است که عوامل راهداری و پلیس‌راه کشور در تلاشند تا هرچه سریع‌تر نسبت به بازگشایی این محور‌ها اقدام کنند. بدیهی است تا زمانی که ایمنی این محور‌ها تامین نشود ماموران پلیس‌راه اجازه تردد خودرو‌ها را در آن نخواهند داد و رانندگان باید از مسیرهای جایگزین برای تردد استفاده کنند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه علی‌رغم حجم بالای سفر‌ها در تعطیلات اخیر حادثه فراوانی نداشتیم افزود: مهم‌ترین تصادف در این مدت ساعت ۲ بامداد چهارشنبه در کیلومتر ۱۲۶ اتوبان هشترود – زنجان رخ داد که در پی آن یک دستگاه اتوبوس به دلیل عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه در جاده لغزنده واژگون شد که در پی این حادثه متاسفانه ۲ تن کشته و ۱۳ نفر مجروح شدند.

رئیس پلیس‌راه راهور ناجا افزود: متاسفانه اتوبوس‌ها در شرایط لغزندگی بعضا دچار واژگونی می‌شوند که ضروری است رانندگان این دسته از وسایط نقلیه ضمن رعایت سرعت مطمئنه با احتیاط بیشتری در جاده‌ها تردد کنند.

وی در پایان از مسافران خواست با توجه به پیش‌بینی حجم بالای سفر‌ها برای روزهای پایان هفته بازگشت خود را به ساعات پایانی جمعه موکول نکنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز