خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگوی ایلنا با رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور؛

آخرین وضعیت جوی راههای کشور تشریح شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۸۱۶

در حال حاضر در بیشتر محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، زنجان، قزوین، قم، گیلان، لرستان، مازندران، کهکیلویه و بویراحمد، مرکزی، تهران و البرز بارش پراکنده باران اعلام شده است.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در تشریح آخرین وضعیت جوی ترافیکی جاده‌های کشور گفت: در حال حاضر به جز لغزندگی جاده‌ها در محورهای جاده‌ای به لحاظ ترافیکی مشکلی وجود ندارد.

سرهنگ محمدحسین حمیدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا درخصوص آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت: در حال حاضر در بیشتر محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، زنجان، قزوین، قم، گیلان، لرستان، مازندران، کهکیلویه و بویراحمد، مرکزی، تهران و البرز بارش پراکنده باران اعلام شده است.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: محورهایی که در گذشته مسدود بوده مانند محور آزادراه چالوس به کرج که در دو روز گذشته مسدود بود، امروز باز شده است.

وی یادآور شد: محور فرعی رودسر به رحیم‌آباد همچنان به علت طغیان رودخانه بسته است و محور قم به گرمسار نیز که از قبل به دلیل عملیات راه‌سازی بسته بوده همچنان مسدود است.

حمیدی در توصیه‌ای به رانندگان گفت: با توجه به اینکه لغزندگی در سطح معابر را شاهد هستیم از رانندگان می‌خواهیم که فاصله طولی را در رانندگی رعایت کنند و با سرعت مطمئنه حرکت کنند تا از برخوردهای شدید و یا تصادفات جاده‌ای جلوگیری شود.

به گفته رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در حال حاضر به جز لغزندگی جاده‌ها در محورهای جاده‌ای به لحاظ ترافیکی مشکلی وجود ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز