خبرگزاری کار ایران

حداکثر سرعت مجاز در بزرگراه‌های پایتخت اصلاح شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۶۰۸

پس از برگزاری جلسات مشترک میان مسئولان پلیس راهنمایی و رانندگی و حوزه معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران، حداکثر سرعت مجاز در بزرگراه‌ها مورد توافق واقع شد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از اصلاح حداکثر سرعت مجاز در بزرگراه‌های پایتخت خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «عین اله جهانی» درباره حداکثر سرعت در بزرگراه‌های پایتخت، اظهارداشت: پس از برگزاری جلسات مشترک میان مسئولان پلیس راهنمایی و رانندگی و حوزه معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران، حداکثر سرعت مجاز در بزرگراه‌ها مورد توافق واقع شد.

وی، حداکثر سرعت مجاز در بزرگراه‌های شهید بابایی، خرازی و نیز شهید فهمیده را ۱۰۰ کیلومتر در ساعت اعلام کرد و گفت: سرعت مجاز در بزرگراه‌های نیایش، شهید همت، زین الدین و نیز بزرگراه آزادگان از سه راه افسریه تا تقاطع غیر همسطح شهید خرازی ۹۰ کیلومتر در ساعت است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، حداکثر سرعت مجاز در بزرگراه‌های شهید صدر و نیز شهید حکیم را ۸۰ کیلومتر در ساعت اعلام کرد و افزود: حداکثر سرعت در تونل حکیم ۶۰ کیلومتر در ساعت است.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: تاریخ اجرای این ابلاغیه، پس از نصب تابلوهای حداکثر سرعت مجاز توسط معاونت اجرایی سازمان حمل و نقل ترافیک و با هماهنگی پلیس راهور تهران به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

جهانی در خاتمه گفت: در صورت نیاز به کاهش سرعت در مکان‌های مورد نیاز با توجه به طرح هندسی بزرگراه‌ها با استفاده از علایم افقی و عمودی راهوردر سطح شهر و بزرگراه‌ها به شهروندان اطلاع رسانی می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز