خبرگزاری کار ایران

پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران:

محور «هراز» از فردا مسدود می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۱۷۷

برابر درخواست اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران با توجه به انجام عملیات نصب سیستم‌های روشنایی در تونل شماره چهار در محور هراز، این محور از تاریخ ۲۵ مهرماه تا ۱۰ آبان ماه مسدود خواهد شد.

پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران در اطلاعیه‌ای از انسداد محور هراز از ۲۵ مهرماه به مدت ۱۵ روز برای انجام عملیات راهسازی و نصب روشنایی در تونل شماره چهار خبر داد.

به گزارش ایلنا، در این اطلاعیه آمده است؛ برابر درخواست اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران با توجه به انجام عملیات نصب سیستم‌های روشنایی در تونل شماره چهار در محور هراز، این محور از تاریخ ۲۵ مهرماه تا ۱۰ آبان ماه مسدود خواهد شد.

براساس این گزارش، انسداد این محور از ساعت ۲۲ شب تا ۴ بامداد به استثناء روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی اعمال خواهد شد.

پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران از رانندگانی که قصد تردد از این محور را دارند، خواست در زمان انسداد از محورهای جایگزین فیروزکوه و کندوان استفاده کنند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران با شماره تماس ۲۱۸۲۹۳۴-۰۱۱ به طور شبانه روز و ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان می‌باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز