خبرگزاری کار ایران

اضافه خدمت سنواتی سربازان بخشیده شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۲۳۳

به مناسبت عید سعید غدیر خم و به پیشنهاد ستاد کل نیروهای مسلح، مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا، اضافه خدمت سنواتی کلیه سربازان وظیفه در حال خدمت را بخشیدند.

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح از بخشش اضافه خدمت سنواتی کلیه سربازان وظیفه و نیز اعطای کسر خدمت از سربازی به مشمولان دارای فرزند به مناسبت عید غدیر خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری جمهوری اسلامی، سردار «موسی کمالی» افزود: به مناسبت عید سعید غدیر خم و به پیشنهاد ستاد کل نیروهای مسلح، مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا، اضافه خدمت سنواتی کلیه سربازان وظیفه در حال خدمت را بخشیدند.

وی اضافه کرد: همچنین آن دسته از مشمولانی که تا ۲۲ بهمن سال ۹۳ دفترچه اعزام به خدمت سربازی خود را دریافت کنند مشمول این عفو قرار خواهند گرفت و اضافه خدمت‌های ناشی از غیبتشان بخشیده خواهد شد.

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه با اشاره به مصوبه اعطای کسر خدمت به ازای همسر و فرزندان به مشمولان، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مقررات، عطف به ماسبق نمی‌شود؛ اما به مناسبت عید سعید غدیر خم، سربازان در حال خدمت نیز مشمول این مصوبه قرار گرفته و بر اساس آن به ازای هر فرزند دو ماه کسر خدمت به آن‌ها تعلق خواهد گرفت.

کمالی افزود: به عنوان مثال اگر فردی در حال انجام خدمت سربازی باشد با توجه به اینکه طول مدت سربازی‌اش در حال حاضر ۲۱ ماه است به ازای هر یک از فرزندانش دو ماه کسر خدمت خواهد گرفت.

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: واجدین شرایط می‌توانند با مراجعه به یگان خدمتی خود نسبت به دریافت کسر خدمت خود اقدام کنند.

وی با تاکید بر اینکه این خبر به منزله اعلام و ابلاغ است، خاطرنشان کرد: از امروز بیست و یکم مهرماه سال جاری و همزمان با عید سعید غدیرخم این مصوبه برای کلیه سازمانهای نیروهای مسلح لازم الاجراست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز