خبرگزاری کار ایران

آخرین کشفیات قاچاق سیگار و داروهای غیرمجاز اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۲۷۶

با تلاش ماموران نیروی انتظامی و پلیس مبارزه با مواد مخدر مقادیر زیادی سیگار قاچاق در زنجان و مشکین شهر و نیز مقادیری داروهای غیرمجاز و قاچاق در شهرهای خراسان شمالی، بروجرد و شیراز کشف و ضبط شد.

با تلاش ماموران نیروی انتظامی و پلیس مقادیر زیادی سیگار و داروهای غیرمجاز کشف و ضبط شد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، با تلاش ماموران نیروی انتظامی و پلیس مبارزه با مواد مخدر مقادیر زیادی سیگار قاچاق در زنجان و مشکین شهر و نیز مقادیری داروهای غیرمجاز و قاچاق در شهرهای خراسان شمالی، بروجرد و شیراز کشف و ضبط شد.

جاسازی بیش از ۲۸ هزار نخ سیگار قاچاق در پراید

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان از کشف ماهرانه بیش از ۲۸ هزار نخ سیگار قاچاق از یک دستگاه سواری پراید خبر داد.

سرهنگ «خانی‌پور» با بیان این خبر افزود: ماموران کلانتری ۱۴ حین گشت‌زنی در سطح شهر، به یک دستگاه خودرو پراید مشکوک شدند.

«خانی‌پور» ادامه داد: ماموران با تمهدیدات لازم و علائم هشدار دهنده این خودرو را متوقف و مورد بازرسی قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان خاطر نشان کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو ۲۸ هزار و ۲۰۰ نخ سیگار خارجی قاچاق را که به صورت ماهرانه جاسازی شده بود کشف کردند.

به گفته وی، متهم دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

کشف۳۴۷ بطری داروی نیروزا غیر مجاز در بروجرد

با تلاش پلیس مبارزه با موادمخدر بروجرد لرستان از منزل فردی در این شهرستان ۳۴۷ بطری داروی نیروزا غیر مجاز کشف شد.

سرهنگ «دلیری» فرمانده انتظامی این شهرستان در تشریح این خبر، اظهارداشت: در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر اینکه فردی در امر تهیه و توزیع داروهای غیر مجاز فعالیت دارد، شناسایی و پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با تحقیات گسترده و هماهنگی مقام قضائی فرد مورد نظر را در سطح شهر بروجرد شناسایی و دستگیر کرده و در بازرسی از منزل وی ۳۴۷ بطری داروی نیروزای غیر مجاز شامل، قرص، شربت، پودر و… کشف کردند.

«دلیری» گفت: متهم همراه داروهای مکشوفه تحویل مراجع قضائی شد.

کشف بیش از ۲۷ هزار داروی قاچاق در زنجان

با تلاش ماموران آگاهی زنجان «یک محموله داروهای قاچاق شناسایی و بیش از ۲۷ هزار و ۶۵۸ عدد داروی قاچاق کشف شد.

سرهنگ «رحمتی» رئیس پلیس آگاهی استان زنجان در این باره گفت: در پی اطلاع ماموران، مبنی بر ورود غیر مجاز مقادیری داروی خارجی قاچاق توسط قاچاقچیان و افراد سودجو، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با قاچاق کالا وارز قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: ماموران حین کنترل خودرو‌های عبوری در اتوبان زنجان –تهران به یک دستگاه وانت کاپرا مشکوک وبا استفاده از علائم هشدار دهنده خودرو را متوقف کردند.

وی تصریح کرد: در بازرسی بعمل آمده از خودرو ۲۷ هزار و ۶۵۸عدد داروی غیر مجاز که به طرز ماهرانه‌ای در کف خودرو جاسازی شده بود، کشف شد.

این مقام مسئول افزود: راننده خودرو نیز دستگیر و با تشکیل پرونده اولیه جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

کشف بیش از ۸ هزار قرص روانگردان در خراسان شمالی

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی از کشف ۸ هزار و ۸۸۰ عدد قرص روانگردان و دستگیری یک نفر متهم در شهرستان بجنورد خبر داد.

سرهنگ «قربان محمد صادقی» در این رابطه افزود: در پی گزارش رسده مبنی بر اینکه فردی به صورت غیر مجاز اقدام به توزیع قرص‌های روانگردان در شهرستان بجنورد می‌کند، بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی بیان داشت: ماموران با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، به صورت ویژه وارد عمل شدند و با انجام اقدامات فنی و پلیس منزل متهم را شناسایی و وی را دستگیر کردند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی تصریح کرد: در بازرسی‌های بعمل آمده از منزل متهم ۸ هزار و ۸۶۰ عدد قرص روانگران و یک هزار و ۱۸۰ نخ سیگار قاچاق کشف شد.

سرهنگ «صادقی» خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده بهمراه موارد مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

کشف نزدیک به ۹ هزار دارو و سیگار خارجی قاچاق در مشگین شهر

با اجرای طرح یک روزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در شهرستان مشگین شهر استان اردبیل نزدیک به ۹ هزار دارو و سیگار خارجی غیر مجاز و قاچاق کشف شد.

کارآگاهان پلیس آگاهی مشگین شهر با همکاری ماموران ادارات صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و شبکه بهداشت و درمان طرح یک روزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز را در بخش مرکزی و شهر قصابه اجرا کردند.

در این طرح ماموران عمل کننده موفق شدند چهار هزار و ۷۸ قلم انواع داروی غیر مجاز و تاریخ گذشته و چهار هزار و ۴۴۰ نخ انواع سیگار خارجی قاچاق را از چند واحد صنفی کشف و ضبط کنند.

اقدامات قانونی دراین خصوص در حال انجام است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز