خبرگزاری کار ایران

معاون اجتماعی ناجا در آستانه هفته نیروی انتظامی خبر داد:

ویزیت رایگان پزشکی و دندانپزشکی در تمامی مراکز بهداشتی و درمانی ناجا

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۱۸۴

همزمان با هفته ناجا ملاقات‌های مردمی با مسئولان ناجا انجام خواهد گرفت / در این هفته ارائه تسهیلات در ترخیص موتورسیکلت‌های توقیفی به غیر از آنهایی که دستور قضایی و یا شاکی خصوصی دارند، نیز از جمله برنامه‌های ما خواهد بود.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی از ویزیت رایگان پزشکی و دندانپزشکی برای عموم مردم در تمامی مراکز بهداشتی درمانی نیروی انتظامی در هفته نیروی انتظامی خبر داد و گفت: اهدای خون توسط کارکنان ناجا یکی دیگر از برنامه‌هایی است که در این هفته اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار سعید منتظرالمهدی در حاشیه هفتمین نشست نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با وابستگان نظامی و افسران رابط پلیس مستقر در تهران در جمع خبرنگاران اعلام کرد: هفته ناجا از روز دوشنبه چهاردهم مهرماه با همکاری مشترک ستاد فرماندهی استانی در سراسر کشور آغاز می‌شود.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی شعار هفته نیروی انتظامی را «پلیس، تلاش جهادی، کارآمدی و اقتدار» عنوان کرد و گفت: این مولفه‌ها در تمام طول سال در دستور کار نیروی انتظامی قرار خواهد داشت.

وی همچنین از راه‌اندازی سایت همیاران پلیس در فضای مجازی خبر داد و گفت: همزمان با هفته نیروی انتظامی مردم می‌توانند خدمات مشاوره‌ای در فضای مجازی را از طریق شماره ۱۱۰۷۰۷۰ دریافت کنند.

منتظرالمهدی در ادامه به برگزاری نمایشگاه فضای بازی و آموزشی همگانی در مدارس اشاره کرد و گفت: همزمان با هفته ناجا ملاقات‌های مردمی با مسئولان ناجا انجام خواهد گرفت.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی همچنین از ویزیت رایگان پزشکی و دندانپزشکی برای عموم مردم در تمامی مراکز بهداشتی درمانی نیروی انتظامی در هفته نیروی انتظامی خبر داد و گفت: اهدای خون توسط کارکنان ناجا یکی دیگر از برنامه‌هایی است که در این هفته اجرا خواهد شد.

وی همچنین راه‌اندازی شهرک آموزشی ترافیک توسط پلیس راهنمایی و رانندگی، معرفی صدای پزشک با شماره تلفن ۱۶۵، جشنواره قرآنی و تجلیل از حافظان قران کریم، گردهمایی پلیس‌های افتخاری و پلیس‌های محله، حضور کارشناسان اجتماعی در مدارس، ‌مساجد و محلات برای آموزش‌ های همگانی، ارائه خدمات انتظامی مضاعف به مردم و تسریع در صدور گذرنامه‌ها، ارائه ۱۲ هزار بسته‌ فرهنگی برای دانش آموزانی که از کلانتری‌ها بازدید می‌کنند را از جمله برنامه‌هایی عنوان کرد که در هفته نیروی انتظامی محقق خواهد شد.

منتظرالمهدی همچنین اعلام کرد: در این هفته ارائه تسهیلات در ترخیص موتورسیکلت‌های توقیفی به غیر از آنهایی که دستور قضایی و یا شاکی خصوصی دارند، نیز از جمله برنامه‌های ما خواهد بود.

وی همچنین گفت: پاسخگویی به آخرین وضعیت مشمولین و دارندگان کارت‌های پایان خدمت از طریق سامانه پیامکی ۱۱۰۲۰۶۰۱۰ از جمله خدماتی است که در این هفته ارائه می‌شود.

منتظرالمهدی در سخنان دیگری نیز خاطرنشان کرد: همچنین در حوزه رسانه و سریال‌ها، ۱۲ سریال را در موسسه ناجی هنر شروع کردیم که در این میان ۵ سریال کلید خورده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز