خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خبر داد:

کشف یک تن و ۶۹۲ کیلو تریاک با انهدام سه باند بزرگ مواد مخدر

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۰۰۵

با تلاش ماموران انتظامی طی دو روز گذشته در شهرستان‌های سراوان و ایرانشهر طی سه عملیات جداگانه با قاچاقچیان مسلح، سه باند بزرگ مواد مخدر منهدم و یک تن و ۶۹۲ کیلو گرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از انهدام سه باند بزرگ توزیع مواد مخدر و کشف یک تن و ۶۹۲ کیلو تریاک طی سه عملیات جداگانه در دو روز گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سرتیپ دوم پاسدار «حسین رحیمی» ضمن تشریح این خبر گفت: با تلاش ماموران انتظامی طی دو روز گذشته در شهرستان‌های سراوان و ایرانشهر طی سه عملیات جداگانه با قاچاقچیان مسلح، سه باند بزرگ مواد مخدر منهدم و یک تن و ۶۹۲ کیلو گرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با بیان به هلاکت رسیدن یک قاچاقچی و دستگیری یک تن دیگر در این عملیات‌ها، افزود: با تلاش ماموران سه دستگاه خودرو از قاچاقچیان توقیف و دو قبضه سلاح جنگی و مقادیری مهمات مربوطه نیز کشف شد.

سردار رحیمی در ادامه تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی استان و فرماندهی انتظامی شهرستان ایرانشهر با انهدام دو باند سارقان خودرو و موتورسیکلت شش سارق حرفه‌ای را دستگیر و ۵۰ فقره سرقت را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تعامل گسترده و سازنده مردم با پلیس، خاطر نشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت داشتن هر گونه اطلاعات و اخبار مراتب را طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز