خبرگزاری کار ایران

آخرین اخبار از انبار مهمات در فاطمی؛

تاکنون ۵۰۰ گلوله تانک و پوکه کشف شده است

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۰۶۹

همکاران ما در محدوده چک و خنثی، چاه دیگری در کنار آن چاه حفر کرده‌اند و مشغول فعالیت هستند و تا این لحظه ۵۰۰ قطعه گلوله تانک و پوکه استخراج کردند و جستجو‌ها همچنان ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس تهران بزرگ با اشاره به آخرین اخبار از انبار مهمات در چاه منزلی واقع در خیابان فاطمی گفت: تا این لحظه ۵۰۰ گلوله تانک و پوکه استخراج شده و جستجو‌ها همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ سردار ساجدی نیا امروز(شنبه) در جمع خبرنگاران در رابطه با سلاح‌های کشف شده در چاه منزلی واقع در خیابان فاطمی گفت: همکاران ما در محدوده چک و خنثی، چاه دیگری در کنار آن چاه حفر کرده‌اند و مشغول فعالیت هستند و تا این لحظه ۵۰۰ قطعه گلوله تانک و پوکه استخراج کرده‌اند و جستجو‌ها همچنان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: احتمالا این سلاح‌ها تا عمق ۳۰ متری چاه وجود دارد که ان‌شاءالله با پیشروی ماموران، آنها نیز کشف خواهند شد.

ساجدی‌نیا خاطر نشان کرد: همانطور که قبلا نیز اعلام شد، قدمت این سلاح‌ها مربوط به ۱۹۳۵ میلادی به بعد است، و در صورت کسب اطلاعات جدیدتر در این رابطه با این موضوع قطعا اطلاع رسانی خواهد شد.

رئیس پلیس تهران بزرگ همچنین در مورد اقدامات پلیس راهور برای ترافیک شهر تهران در آستانه بازگشایی مدارس اظهار داشت: تمامی تمهیدات ترافیکی و انتظامی لازم در این رابطه پیش بینی شده و طی آخرین جلسه‌ای که امروز انجام می‌گیرد، این موضوع توسط پلیس و چندین دستگاه مربوطه بررسی می‌شود.

به گفته وی تمام تلاش پلیس این است که وضعیت مطلوبی را به لحاظ ترافیکی به ویژه در ۱۵ روز ابتدایی مدارس ایجاد کند.

رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: از همیاران پلیس که در و اقع‌‌ همان دانش آموزان هستند، به صورت جدی کمک گرفته‌ایم.

ساجدی نیا همچنین از خانواده‌ها درخواست کرد در این ایام مراقب فرزندان خود باشند و سعی کنند، در اطراف مدارس ترافیک زیادی ایجاد نکنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز