خبرگزاری کار ایران

کشف محموله ۴۵ کیلویی هروئین از مخفیگاه قاچاقچیان در میناب

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۸۴۰

مأموران پس از انجام تحقیقات و کسب اطمینان از درستی موضوع با هماهنگی مقام قضایی طی عملیاتی ویژه و ضربتی با ورود به مخفیگاه متهمان در بازرسی از آن ۴۵ کیلو و ۳۰۰ گرم هروئین، چهار کیلو کراک و ۴۰۰ گرم شیشه کشف کردند.

با تلاش مأموران انتظامی شهرستان میناب هرمزگان در بازرسی از مخفیگاه قاچاقچیان مواد مخدر بیش از ۴۵ کیلوگرم هروئین کشف شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان میناب اظهار داشت: در ادامه طرح مبارزه با قاچاقچیان، توزیع کنندگان و خرده فروشان مواد مخدر مأموران انتظامی شهرستان در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت چند قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر از نوع هروئین، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ جهانشیر جوادی‌زاده افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات و کسب اطمینان از درستی موضوع با هماهنگی مقام قضایی طی عملیاتی ویژه و ضربتی با ورود به مخفیگاه متهمان در بازرسی از آن ۴۵ کیلو و ۳۰۰ گرم هروئین، چهار کیلو کراک و ۴۰۰ گرم شیشه کشف کردند.

وی با بیان اینکه طرح های ویژه مبارزه با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر به صورت مداوم در سطح شهرستان در دستور کار مأموران این فرماندهی قرار دارد، گفت: از شهروندان انتظار داریم در صورت مشاهده یا اطلاع از تحرک افراد تبهکار در زمینه تهیه و ایجاد پاتوق توزیع و مصرف مواد، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی و با مجرمان برخورد شود و شهرستان را با مشارکت مردم از لوثوجود این افراد پاک کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز