خبرگزاری کار ایران

تصادف زنجیره‌ای در محور گناباد - تربت‌حیدریه ۲ کشته بر جای‌ گذاشت

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۶۹۰

«گزارش تصادف زنجیره‌ای و حریق دو دستگاه اتوبوس و یک دستگاه کامیون در کیلومتر ۳۵ محور گناباد به تربت حیدریه به مرکز فوریت‌های پلیسی مخابره شد.»

تصادف زنجیره‌ای در کیلومتر ۳۵ محور گناباد به تربت حیدریه خراسان رضوی ۲ کشته و ۹ مجروح برجای گذاشت.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان گناباد در تشریح این سانحه رانندگی گفت: گزارش تصادف زنجیره‌ای و حریق دو دستگاه اتوبوس و یک دستگاه کامیون در کیلومتر ۳۵ محور گناباد به تربت حیدریه به مرکز فوریت‌های پلیسی مخابره و بلافاصله تیمی از عوامل انتظامی به همراه نیروهای امدادی به محل اعزام شدند.
سرهنگ قدمگاهی افزود: با حضور عوامل انتظامی و عوامل آتش نشانی حریق مهار و در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از زاهدان به مقصد مشهد در حرکت بوده به علت نقص فنی در کنار جاده توقف و یک دستگاه اتوبوس دیگر نیز که از زاهدان به مقصد مشهد در حرکت بوده برای روشنایی و کمک کردن در پشت اتوبوس توقف می‌کند.
دقایقی بعد یک دستگاه کامیون یخچالدار که از سمت گناباد به سمت تربت حیدریه در حرکت بوده با اتوبوس دوم برخورد و دو دستگاه اتوبوس و خودرو کامیون دچار حریق می‌شوند.
این درحالی است که یک دستگاه پژو ۴۰۵ که به سرنشینی زوجی جوان و فرزند خردسالشان از تربت حیدریه به سمت گناباد در حرکت بوده به عقب کامیون برخورد می‌کند.
وی تصریح کرد: در این سانحه رانندگی، راننده اتوبوس دوم و یکی از مسافران اتوبوس که در بین دو اتوبوس در حال امداد رسانی به اتوبوس دارای نقص نفی بودند به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و راننده کامیون و ۸نفر از سرنشینان اتوبوس مجروح و با کمک نیروهای امدادی به بیمارستان۱۵خرداد گناباد منتقل می‌شوند.
سرهنگ قدمگاهی با اشاره به رضایت بخش بودن حال مصدومان این سانحه تصریح کرد: علت دقیق تصادف از سوی کار‌شناسان پلیس راه در دست بررسی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز