خبرگزاری کار ایران

یبدل‌انداز چینی دستگیر شد

کد خبر : ۱۸۶۷۳۷

«عصر روز گذشته ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۰۶ نامجو هنگام گشت زنی در خیابان مدنی متوجه مشاجره مرد جوانی با یک زن تبعه چین مقابل ایستگاه مترو شدند که برای بررسی موضوع اقدام کردند.»

یک زن تبعه کشور چین که با شیوه «بدل اندازی» با فروش گوشی‌های بدلی تحت عنوان اصلی از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد توسط پلیس پایتخت دستگیر شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ «ابوالقاسم باقری شاد» سرکلانتر یازدهم پلیس پایتخت در تشریح این خبر، اظهارداشت: عصر روز گذشته ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۰۶ نامجو هنگام گشت زنی در خیابان مدنی متوجه مشاجره مرد جوانی با یک زن تبعه چین مقابل ایستگاه مترو شدند که برای بررسی موضوع اقدام کردند.
سرکلان‌تر یازدهم پلیس پایتخت افزود: مرد جوان با مشاهده ماموران پلیس، سراسیمه به سوی آن‌ها مراجعه و عنوان کرد چند روز قبل در خیابان ستاری از این خانم دو دستگاه تلفن همراه گرانقیمت، هر کدام به قیمت ۴۰۰ هزار تومان خریداری کردم؛ هیچ یک از سیم کارت‌هایم با گوشی خریداری شده، فعال نشد که فهمیدم آن‌ها تقلبی است؛ ساعاتی پیش زمانی که از ایستگاه مترو خارج شدم، دیدم این خانم در کنار ایستگاه در حال فروش تلفن همراه است بنابراین با او درگیر شدم.
این مقام انتظامی گفت: در بازرسی از متهم که «شوهوا» نام داشت، ۶ دستگاه تلفن همراه تقلبی کشف شد.
سرکلانتر یازدهم پلیس پایتخت در خاتمه از شهروندانی که طی یک ماه گذشته از سوی این متهم به شیوه «بدل اندازی» گوشی موبایل تقلبی مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند، خواست برای پیگیری و طرح شکایت به کلانتری ۱۰۶ نامجو مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز