خبرگزاری کار ایران

جاسازی ۱۲ کیلو مواد مخدر در آیینه‌های خودرو

کد خبر : ۱۸۵۵۶۲

«ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر در عملیات اول موفق شدند، ۱۲ کیلوگرم تریاک که در بطری‌های کوچک آب معدنی در مخزن سوخت یک دستگاه خودرو سمندجاساز شده بود را کشف و ضبط کنند.»

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان از کشف ۱۲ کیلو و ۵۰۶گرم شیشه و تریاک از جاساز آیینه‌های خودرو پراید در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ «سید رسول صمدی» رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان گیلان در تشریح این خبر گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر در پی بررسی گزارش‌های مردمی از حمل دو محموله مواد مخدر به این استان اطمینان یافتند.
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان افزود: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر در عملیات اول موفق شدند، ۱۲ کیلوگرم تریاک که در بطری‌های کوچک آب معدنی در مخزن سوخت یک دستگاه خودرو سمندجاساز شده بود را کشف و ضبط کنند.
سرهنگ صمدی با بیان اینکه دو قاچاقچی در خصوص این پرونده دستگیر شدند، بیان داشت: در عملیاتی دیگر ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر موفق به کشف مقادیری شیشه نیز شدند.
وی با اشاره به اینکه دو قاچاقچی قصد داشتند با جاساز در آیینه‌های خودرو پراید، مواد مخدر شیشه را از کرج به گیلان وارد نمایند، اظهار داشت: مته‌مان طی عملیاتی منسجم توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در منطقه سراوان دستگیر و از خودروی آنان، ۵۰۶ گرم شیشه کشف شد.
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان در پایان با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند، از مبارزه بی‌امان و شبانه روزی پلیس در انهدام باندهای قاچاق مواد مخدر در سال ۹۳ خبر داد و گفت: شماره تلفن ۱۲۸ پلیس مبارزه با مواد مخدر بطور شبانه روزی آماده دریافت اخبار و گزارشات مردم شریف گیلان درحوزه مواد مخدر می‌باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز