خبرگزاری کار ایران

ششم مهرماه؛

همایش ملی پلیس و پیشگیری اجتماعی از جرم برگزار می‌شود

کد خبر : ۱۸۵۳۱۶

«همایش ملی پلیس و پیشگیری از جرم» در ۵ محور، «مبانی، نظریه‌ها و رویکرد‌ها»، «علل و عوامل و بسترهای اجتماعی وقوع جرم»، «نهادهای اجتماعی، نقش‌ها و کارکرد‌ها»، «پلیس و پیشگیری اجتماعی از جرم» و «پیشگیری اجتماعی در پلیس، راهبرد‌ها و راهکار‌ها» برگزار می‌شود.

رئیس دبیرخانه همایش ملی پلیس و پیشگیری اجتماعی از جرم از برگزاری این همایش در مهرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ بیژن پاک روشن با اشاره به برنامه زمانبندی برگزاری همایش ملی پلیس و پیشگیری اجتماعی از جرم، اظهار داشت: براساس آخرین جلسه شورای سیاستگذاری و تایید سازمان تحقیقات و مطالعات ناجا، ششم مهرماه سال جاری بعنوان زمان حتمی اجرای این همایش اعلام شد.

وی ادامه داد: همچنین مکان برگزاری این همایش، پردیس غدیر دانشگاه علوم انتظامی امین انتخاب شده است.

گفتنی است، «همایش ملی پلیس و پیشگیری از جرم» در ۵ محور، «مبانی، نظریه‌ها و رویکرد‌ها»، «علل و عوامل و بسترهای اجتماعی وقوع جرم»، «نهادهای اجتماعی، نقش‌ها و کارکرد‌ها»، «پلیس و پیشگیری اجتماعی از جرم» و «پیشگیری اجتماعی در پلیس، راهبرد‌ها و راهکار‌ها» برگزار می‌شود.

همچنین پژوهشگران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس www. police. ir مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز