خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس راه استان همدان:

۶ کشته و زخمی در تصادف مینی بوس با کامیون در همدان

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۸۹۱

«پس از حضور ماموران در محل مشخص شد یک دستگاه مینی بوس با یک دستگاه کامیون بنز به در کیلومتر ۲۵ محور همدان – سنندج با یکدیگر برخورد کرده که بر اثر این سانحه ۲ نفر از سرنشینان مینی بوس در دم فوت و راننده و ۳ نفر سرنشین دیگر نیز مجروح و توسط یگان های امدادی به بیمارستان منتقل شدند.»

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان همدان از کشته شدن دو تن و مجروح شدن ۴ نفر در اثر برخورد دو دستگاه خودرو در محور همدان – سنندج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، سرهنگ محمد خیری در تشریح این خبر گفت: در ساعت ۱۵ روز گذشته ماموران پلیس راه انتظامی استان در پی خبری از مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در جریان یک فقره تصادف در محور همدان - سنندج قرار گرفته و بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران در محل مشخص شد یک دستگاه مینی بوس با یک دستگاه کامیون بنز به در کیلومتر ۲۵ محور همدان – سنندج با یکدیگر برخورد کرده که بر اثر این سانحه ۲ نفر از سرنشینان مینی بوس در دم فوت و راننده و ۳ نفر سرنشین دیگر نیز مجروح و توسط یگان های امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به این مطلب که در این حادثه ۳ سرنشین دیگر مینی بوس نیز به صورت سطحی مجروح شده بودند و سرپایی درمان شدند، بیان داشت: بی احتیاطی راننده کامیون به علت حرکت با دنده عقب در بزرگراه علت این حادثه می باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز