خبرگزاری کار ایران

امضای توافقنامه‌ای با پلیس آگاهی ناجا:

بسیج به حوزه مبارزه با سرقت وارد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۳۸۱

«پی‌جویی کشف سرقت، کنترل مجرمان سابقه‌دار و تجزیه و تحلیل و پایش این جرم را از دیگر اقدامات سازمان بسیج است. / نیروهای بسیج به دلیل حضور در جغرافیای وسیعی از کشور می توانند در ایجاد امنیت محلات، معرفی افراد مظنون، خودروهای رها شده و کنترل مالخران کمک شایانی به پلیس کنند.»

رئیس پلیس آگاهی ناجا از امضای توافقنامه بین سازمان بسیج و نیروی انتظامی خبر داد و گفت: به دنبال آن هستیم تا از نیروهای توانمند بسیج در راستای تشدید مقابله با سرقت استفاده کنیم.

به گزارش ایلنا، سردار سید حسن بتولی از امضای توافق نامه همکاری نیروی انتظامی با سازمان بسیج مستضعفین در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و اخلاقی، اطلاعاتی و عملیاتی خبر داد و گفت: این توافق نامه به امضا و تایید فرماندهان هر دو سازمان یعنی سردار دکتر احمدی مقدم و سردار نقدی رسید و به همین منظور مقرر شد تا دو کارگروه فرهنگی، اجتماعی و اطلاعاتی، عملیاتی تشکیل شود.

رئیس پلیس آگاهی ناجا، با اشاره به امضای این توافقنامه در هفدهم خردادماه امسال، یادآور شد: به دنبال آن هستیم تا از نیروهای توانمند بسیج در راستای تشدید مقابله با سرقت استفاده کنیم.

وی پی‌جویی کشف سرقت، کنترل مجرمان سابقه‌دار و تجزیه و تحلیل و پایش این جرم را از دیگر اقدامات سازمان بسیج برشمرد و اظهار داشت: بسیج نیرویی انقلابی، مردمی و خودجوش است و همانطور که امام خمینی(ره) نیز لقب ارتش ۲۰ میلیونی را به این نیروها دادند، نشان می‌دهد نقش اطلاعاتی مهمی از ابتدای انقلاب تاکنون داشتند.

وی با اشاره به نقش سازمان بسیج در مبارزه با ناامنی‌های اجتماعی، یادآور شد: نیروهای بسیج همچنین به دلیل حضور در جغرافیای وسیعی از کشور می توانند در ایجاد امنیت محلات، معرفی افراد مظنون، خودروهای رها شده و کنترل مالخران کمک شایانی به پلیس کنند.

وی برنامه‌ریزی مشترک تبلیغی، ساماندهی، هماهنگی، رسانه‌ای، آموزشی و مشارکت مردمی را از وظایف کار گروه فرهنگی و اجتماعی و ارتقاء، هماهنگی و برنامه‌ریزی در راستای تبادل اطلاعات و اخبار، اجرای عملیات مشترک، بهره‌گیری از توانمندی عناصر بسیجی با استفاده از ظرفیت های ناجا به عنوان پلیس افتخاری، بازرس نامحسوس و… را از وظایف کارگروه اطلاعاتی و عملیاتی برشمرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز