خبرگزاری کار ایران

رئیس جدید مرکز تشخیص هویت نیروی انتظامی منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۸۳۷

علم پایه کار این مرکز است چرا که تشخیص هویت ویترین ناجا است / تمام افتخارات پلیس علمی در تشخیص هویت است به همین جهت باید مراقب این ویترین بود.

طی حکمی از سوی فرماندهی نیروی انتظامی افشین خارا به مدت سه سال به عنوان رئیس مرکز تشخیص هویت پلیس آگاهی ناجا منصوب شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاونت اجتماعی پلیس آگاهی ناجا، پیش از این سرهنگ هادی شیرزاد در این سمت مشغول به خدمت بود و هم اکنون ریاست مرکز تحقیقات مطالعات ناجا را برعهده دارد.

براساس این گزارش، سردارمحمدرضا مقیمی جانشین رئیس پلیس آگاهی ناجا در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید تشخیص هویت با اشاره به اینکه درتشخیص هویت اندیشه و فکر، حرف نخست را می زند، افزود: علم پایه کار این مرکز است چرا که تشخیص هویت ویترین ناجا است.

وی ادامه داد: تمام افتخارات پلیس علمی در تشخیص هویت است به همین جهت باید مراقب این ویترین بود که در این صورت اثرگذاری آن بیشتر خواهد شد.

این مقام ارشد انتظامی افزود: آموزش، تربیت و تحقیقات جزو لاینفک مجموعه تشخیص هویت پلیس آگاهی ناجا است چون اهتمام به این مولفه ها منجر به ارتقای بیش از پیش این مرکز می شود.

جانشین رئیس پلیس آگاهی ناجا گفت: با توجه به اینکه شالوده اصلی این مرکز علم است در این صورت بکارگیری علم مهم تر از عنوان های شغلی است چرا که بعضا تجهیزاتی در تشخیص هویت موجود است که بکارگیری نمی شود.

مقیمی به بحثبرندسازی اشاره کرد و افزود: تشخیص هویت آگاهی ناجا در دنیا برند شده که در این صورت برای حفظ این جایگاه در دنیا، اهتمام بیشتر کارکنان را می طلبد.

وی با بیان اینکه برای موفقیت در هر فضایی باید به تاریخ آن پرداخت، افزود: برای پیشرفت و حرکت به جلو باید به تاریخ و پس از آن، به وضعیت حال توجه داشت که دراین صورت آینده روشنی را می توان از آن خود دانست.

مقیمی به جوانگرایی و نیروهای ارزشی اشاره کرد و گفت: باید به جوان ترها، فضای کار داد و درصدی را به آزمون و خطا نیز اختصاص داد از سوی دیگر باید زمینه و فضا به گونه ای مساعد شود که به صورت پلکانی و با تدبیر، حرکت تعالی سازمان با وجود جوانان روبه جلو باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز