خبرگزاری کار ایران

مهلت تعویض کارت پایان خدمت تا پایان سال تمدید شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۴۷۹

تعویض کارتهای معافیت و پایان خدمت قدیمی با کارت های هوشمند از اواخر سال ۹۰ آغاز شد و از سال ۹۱ با توجه به برنامه ریزی ها و زمان بندی های اعلامی این سازمان و استقبال و مشارکت بالای مردم تا به حال بیش از ۷ میلیون درخواست به این سازمان رسیده است.

جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی از تمدید مهلت تعویض کارت پایان خدمت و معافیت تا پایان سال خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار ابراهیم کریمی گفت: طرح تعویض کارتهای معافیت و پایان خدمت قدیمی با کارت های هوشمند از اواخر سال ۹۰ آغاز شد و از سال ۹۱ با توجه به برنامه ریزی ها و زمان بندی های اعلامی این سازمان و استقبال و مشارکت بالای مردم تا به حال بیش از ۷ میلیون درخواست به این سازمان رسیده است.

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا تصریح کرد: با توجه به برآورد حدود ۶ میلیون کارت باقی مانده برای تعویض و حجم بالای مراجعه و درخواست هموطنان به دفاتر خدمات الکترونیک(پلیس + ۱۰) برای تعویض کارتهای قدیمی به کارت هوشمند و کاهش ازدحام در این دفاتر، این سازمان طرح مذکور را تا پایان سال تمدید کرد.

وی با تاکید بر اینکه کارتهای قدیمی تا پایان امسال از درجه اعتبار ساقط می شوند، افزود: با توجه به تمدید این طرح مردم باید درخواست های خود را تا پایان سال به مرور زمان به دفاتر خدمات الکترونیک(پلیس + ۱۰) ارائه کنند تا در فرصت مناسب، این سازمان نسبت به تعویض کارتها اقدام کند.

سردار کریمی با اشاره به اینکه روند عادی زمان تعویض کارتهای معافیت و پایان خدمت قدیمی و صدور کارت هوشمند یک ماه به طول می کشد، افزود: ممکن است دربرخی موارد از جمله دریافت پاسخ استعلام برای اصالت برخی از کارتهای پایان خدمت توسط سازمانهای مربوطه به این سازمان، زمان تعویض کمی طولانی تر شود.

وی اظهار داشت: هموطنانی که در این طرح شرکت کرده و درخواست خود را در دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی(پلیس + ۱۰) ثبت کرده اند، برای انجام کارهای اداری خود نیازمند ارائه کارت های معافیت و پایان خدمت خود نیستند و این سازمان برای تسهیل و تسریع در ارائه خدمات اداری با بهره گیری از سامانه ها، وب سرویس ها و شبکه های ارتباطی خود با سایرارگان ها، اطلاعات افراد را به صورت الکترونیکی ارائه می دهد.

سردار کریمی در پایان یادآور شد: افراد برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قوانین و مقررات وظیفه عمومی، پیگیری و استعلام از وضعیت درخواست های خود می توانند به پایگاه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی ناجا به نشانی www. vazifeh. Police. ir مراجعه و یا با سامانه تلفن گویا ۰۹۶۴۸۰ و یا سامانه پیامک به شماره ۱۰ ۲۰۶۰ ۱۱۰ ارتباط برقرار کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز