خبرگزاری کار ایران

محموله شمش طلا قبل از خروج از کشور کشف شد

کد خبر : ۱۷۶۴۷۲

«کل اقلام مکشوفه در مجموع مقدار دو هزار و ۳۲۱ کیلو گرم فلزات گرانبها را شامل می شود که جهت ارزش گذاری به میادی ذیصلاح ارسال شده است.»

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی از کشف محموله دو تنی شمش های طلا و نقره قبل از خروج از کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار یحیی شرفی گفت: در پی تغییرات و نوسانات ارز و فلزات گرانبها در بازارهای جهانی و اطلاع از گرایش برخی افراد سودجو برای وارد کردن اینگونه فلزات به استان از آن سوی مرزها، مراتب به طور ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت. در این راستا پلیس پس از تحقیقات دامنه دار و گسترش چتر اطلاعاتی یک دستگاه اتوبوس حامل بار قاچاق را شناسایی و در سه راه ائواوغلو خوی اقدام به متوقف کردن آن کردند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی های به عمل آمده از این اتوبوس تعداد ۳۴ عدد شمش ۳۰ کیلوگرمی مشکوک به طلا و نقره به همراه یک هزار و ۳۰۱ کیلو دانه های تسبیح نقره ای کشف شده است، افزود: کل اقلام مکشوفه در مجموع مقدار دو هزار و ۳۲۱ کیلو گرم فلزات گرانبها را شامل می شود که جهت ارزش گذاری به میادی ذیصلاح ارسال شده است.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی افزود: همچنین تعداد ۴۰۰ عدد بلبرینگ چرخ خودروی نیز از سودجویان ضبط شد که در این راستا سه نفر دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذی صلاح قضایی شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز