خبرگزاری کار ایران

قرارگاه مرکزی مبارزه با سرقت در سمنان راه‌ اندازی شد

کد خبر : ۱۷۵۵۰۳

«از آنجا که سرقت به ویژه از نوع خرد آن، تبعات و پیامدهای منفی در احساس امنیت جامعه دارد، از اواخر سال گذشته مبارزه با سرقت را تشدید کردیم و به نتایج خوبی نیز دست یافتیم.»

فرمانده انتظامی استان سمنان از راه‌اندازی قرارگاه مرکزی مبارزه با سرقت خبرداد و گفت: با راه‌اندازی این قرارگاه، مصمم بر کاهش وقوع سرقت و برخورد قاطع با سارقان هستیم.

به گزارش ایلنا، سردار " محمد رضا میرزایی " در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی با اعلام این خبر گفت: از آنجا که سرقت به ویژه از نوع خرد آن، تبعات و پیامدهای منفی در احساس امنیت جامعه دارد، از اواخر سال گذشته مبارزه با سرقت را تشدید کردیم و به نتایج خوبی نیز دست یافتیم.

سردار میرزایی با اعلام اینکه از اولویت های مهم امسال پلیس، مبارزه جدی با سرقت و پیشگیری از آن است، اظهار داشت: سرقت به عنوان موضوعی فرابخشی در نیروی انتظامی مطرح است و در همین راستا طرح جامعی تدوین شده که در قالب آن برنامه های ویژه و خاصی برای تمامی پلیس ها و واحدهای این نیرو پیش بینی شده است.

وی به آغاز کار قرارگاه مرکزی مبارزه با سرقت در استان اشاره و تصریح کرد: با راه اندازی این قرارگاه، ضمن هماهنگی بین تمامی واحدهای نیروی انتظامی، مصمم هستیم تا نرخ وقوع سرقت در استان را کاهش داده و قاطعانه با سارقان برخورد کنیم.
سردار میرزایی افزود: البته این به معنی رسیدگی نکردن به سایر جرایم نیست، اما از آنجا که نظرسنجی‌های پلیس حاکی از آن بود که افزایش سرقت در سال ۹۲ به اولین دغدغه مردم تبدیل شده، اقدامات و برنامه های ویژه ای برای کاهش آن از سوی پلیس در دست اجرا است.

این مقام انتظامی یکی از راه های مبارزه با سرقت را کنترل سارقان دانست و افزود: از سویی دیگر بسترهای کاهش جرم در هر شهر شناسایی شده و اقدامات متناسب برای کاهش این بسترها اجرا شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان، همپوشانی و هم افزایی با دیگر دستگاه ها را از دیگر کارکردهای قرارگاه مرکزی مبارزه با سرقت عنوان و خاطرنشان کرد: آحاد جامعه نیز برای ارتقای سطح امنیت و پیشگیری از سرقت، باید ضمن رعایت نکات ایمنی، همراهی خود را با پلیس افزایش دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز