خبرگزاری کار ایران

بازدید سفرای گروه دوبلینگ از مرزهای شرقی کشور

کد خبر : ۱۷۲۶۱۶

«این بازدید پس از یک وقفه چند ساله و بر اساس برنامه مشترک این ستاد و دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل متحد اجرا شد.»

سفرا و نمایندگان کشورهای عضو گروه دوبلینگ بعد از وقفه‌ای چند ساله از مرزهای شرقی کشور بازدید کردند.

به گزارش یلنا، محمود بیات مدیرکل روابط بین‌الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر با اعلام این خبر گفت: این بازدید پس از یک وقفه چند ساله و بر اساس برنامه مشترک این ستاد و دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل متحد اجرا شد.

وی گفت: هدف از این بازدید آشنایی بیشتر با اقدامات جمهوری اسلامی در عرصه مبارزه با مواد مخدر و مقابله با ورود این مواد از مرز افغانستان صورت می‌گیرد.

مدیرکل روابط بین‌الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر با تاکید بر اهمیت همکاری مشترک همه کشور‌ها از جمله کشورهای عضو گروه دوبلینگ در مبارزه با مواد مخدر، گفت: طبق آخرین گزارش دفتر unodc میزان کشت خشخاش در افغانستان از مرز ۲۰۹ هزار هکتار گذشته است.

وی ادامه داد: گروه دوبلینگ مرکب از کشورهای اروپایی به علاوه ژاپن و استرالیا است که در همکاری با سازمان ملل سعی در ایجاد زمینه‌های همکاری در مبارزه با مواد مخدر در ابعاد مختلف دارند.

بیات خاطرنشان کرد: در طول سال‌های اخیر جمهوری اسلامی همواره بر افزایش همکاری‌ها و ایفای تعهد کشورهای کمک‌کننده و سازمان ملل متحد برای ارائه تجهیزات فنی در مقابله با جریان قاچاق مواد مخدر تاکید داشته و انتظار می‌رود که این بازدید در برنامه‌ریزی مشترک میان ایران، سازمان ملل و کشورهای گروه دوبلینگ در سازماندهی اقدامات و اهتمام در ارائه کمک‌های فنی مفید و موثر باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز