خبرگزاری کار ایران

کشف ۵۳ کیلوگرم تریاک در خوی

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۵۳۵

«در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی با یک دستگاه خودروی سایپا در شهرستان خوی در حال حمل مواد مخدر می‌باشد رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران آن فرماندهی قرار گرفت.»

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از کشف ۵۳ کیلوگرم تریاک در شهرستان خوی طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا، فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی با یک دستگاه خودروی سایپا در شهرستان خوی در حال حمل مواد مخدر می‌باشد رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران آن فرماندهی قرار گرفت.

سردار یحیی شرفی افزود: با انجام یکسری کارهای اطلاعاتی و پلیسی خودروی مذکور شناسایی و توقیف و در بازرسی از آن ۵۳ کیلوگرم تریاک که به شکل ماهرانه‌ای در داخل بشکه قیر جاسازی شده بود کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: در این راستا یک نفر دستگیر و متهم با تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در پایان با اشاره به خطرات مواد مخدر و تلاش دشمن در تحقق این توطئه خاطرنشان شد: مواد مخدر عاملی برای بی‌هویت کردن جوانان است و اگر نسل جوان آسیب ببیند ریشه‌های این حکومت سست خواهد شد فلذا تلاش پلیس در بحثبرخورد با تهدیدهای مواد مخدر یک جهاد و مبارزه جدی با دشمنان قسم خورده این نظام است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز