خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان اصفهان خبر داد:

دو دوربین ترافیکی در محور شهرضا به اصفهان نصب خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۶۱۹

به منظور نظارت دقیق بر وضعیت حمل و نقل در محور شهرضا به اصفهان، دو دوربین جدید در این محور نصب می‌شود.

مدیرکل حمل‌و نقل و پایانه‌های استان اصفهان گفت: بازدید میدانی از وضعیت محورهای مواصلاتی شهرهای مختلف استان اصفهان از مهم‌ترین دغدغه‌‌های اداره کل حمل و نقل و پایانه‌ها به شمار می‌رود و برهمین اساس نسبت به بررسی امکانات و نیازمندی‌های شهرضا در حوزه حمل و نقل جاده‌ای اقدام شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان؛ داریوش امانی تصریح کرد: حضور در سطح جلسات شورای ترافیک شهرستان‌ها و هم‌اندیشی با متخصصان و صاحب‌نظران حوزه حمل و نقل از دیگر نکاتی به شمار می‌رود که به شکل جدی در دستور کار این مجموعه قرار گرفته است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان با اشاره به اینکه رسیدگی به نیازمندی‌های شرکت‌های مسافربری شهرضا برای استقرار در محل پایانه شرق از مهم‌ترین اولویت‌های این شهرستان در حوزه حمل و نقل است، افزود: برهمین اساس در آینده نزدیک طی نشستی با حضور کار‌شناسان اداره کل حمل و نقل و پایانه‌ها و اعضای شورای ترافیک شهرضا تمامی نکات مهم پیرامون این موضوع بررسی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات حمل و نقل استان فرسوده بودن ناوگان مینی بوسرانی می‌باشد، از مسؤلان درخواست کرد که شرایطی را فراهم کنند که رانندگان بتوانند با حداقل هزینه از تسهیلات نوسازی ناوگان استفاده نمایند.

امانی با اشاره به اینکه محور مواصلاتی اصفهان به شیراز در ایام نوروز سال ۹۳ بیشترین آمار تصادفات جاده‌ای را به خود اختصاص داده است، اذعان داشت: برهمین اساس نسبت به اعمال سیاست‌های گسترده از قبیل نصب تعداد ۲ دوربین در محور شهرضا به اصفهان، حذف واصلاح نقاط حادثه خیز، نصب گاردریل و احداثمجتمع‌های خدماتی و رفاهی با محوریت بخش خصوصی اقدام می‌شود.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اعلام کرد: تعدادی از سرمایه گذاران ساخت مجتمع‌های خدماتی رفاهی در شهرستان شهرضا به دلیل عدم همکاری بعضی از دستگاه‌ها در انجام تحویل زمین با مشکلاتی مواجه شده‌اند.

وی از فرماندار شهرستان درخواست کرد که در جهت رفع مشکلات سرمایه گذاران این شهرستان در ساخت مجتمع‌های خدماتی رفاهی و دیگر پروژه‌های حمل و نقل شهرستان دستگاه‌ها همکاری لازم را داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز