خبرگزاری کار ایران

شماره حساب برای پرداخت دیه مقتول اعلام شد؛

نوجوان ۱۷ ساله از قصاص رهایی می‌یابد؟

کد خبر : ۱۶۷۸۵۱

از سوی دادگستری استان مرکزی شماره حساب سپرده دادگستری به شماره ۲۱۷۱۲۹۵۳۱۰۰۰۶ نزد بانک ملی برای جمع آوری کمک‌های مردمی در پرونده ابوالفضل - ن - که به قصاص محکوم شده تعیین و اعلام شده است.

دادگستری استان مرکزی یک شماره حساب برای کمکهای مردمی برای تامین وجه دیه در پرونده قصاص ابوالفضل - ن - نوجوان ساوه‌ای که در خرداد ماه سال گذشته یک نوجوان تبعه افغانستان را به قتل رسانده بود اعلام کرد.

مدیر کانون اصلاح و تربیت اراک در گفتگو با خبرنگار ایلنا در اراک، گفت: از سوی دادگستری استان مرکزی شماره حساب سپرده دادگستری به شماره ۲۱۷۱۲۹۵۳۱۰۰۰۶ نزد بانک ملی برای جمع آوری کمک‌های مردمی در پرونده ابوالفضل - ن - که به قصاص محکوم شده تعیین و اعلام شده است.

اعظم مسن آبادی با بیان اینکه ابوالفضل در خرداد به سن قانونی قصاص می‌رسد تصریح کرد: پس از انعکاس موضوع از طریق جراید و سایت‌های خبرگزاری‌ها و اعلام همبستگی مردم برای نجات این نوجوان اداره زندان‌ها و دادگستری استان نیز تلاش خود را برای شناسایی محل سکونت اولیای دم مقتول آغاز کرد تا با جلب رضایت آنان اجرای حکم را متوقف کند. در حال حاضر با اعلام شماره حساب اولین گام مهم برای کمک به این نوجوان برداشته شده است.

وی تاکید کرد: براساس قانون چون باید موضوع حمایت مالی واریزی و مبلغ آن مشخص باشد کسانی که مایل به مشارکت در این اقدام انسان دوستانه هستند اصل فیش واریزی را به آدرس دادگستری استان یا دفتر خبرگزاری ایلنا در اراک به نشانی، اراک - خیابان شهید رجایی - کوچه آراسته - پلاک ۷۹۴۶ دفتر خبرگزاری ایلنا در استان مرکزی ارسال کنند تا در محل مربوط در دادگستری استان صرف شود.

مدیر کانون اصلاح و تربیت اراک تصریح کرد: ما همچنان منتظر جواب وزارت امور خارجه برای شناسایی محل سکونت والدین مقتول که گفته می‌شود در کشور افغانستان و نروژ سکونت دارند هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز