خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی:

لباس نظامی منافاتی با دانش ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۰۵۷

باید مسیر علمی حرکت را مشخص کنیم و ویژگی‌های تفکر را مشخص کنیم و علم باید توام با تزکیه و تربیت باشد نه در خدمت اهداف باطل.

فرمانده نیروی انتظامی کشور در همایش تجلیل از مقام معلم گفت: علم به معنای دانستن تنها رهگشا نیست بلکه هدف و جهت علم نیز باید مشخص شود و علمی که در جهت استثمار و ظلم و گسترش نظام طبقاتی است علم درستی نیست.

به گزارش ایلنا، اسماعیل احمدی‌مقدم فرمانده نیروی انتظامی در همایش تجلیل از مقام معلم و گرامیداشت هفته آموزش در دانشگاه انتظامی امین اظهار داشت: استقلال کشور در گرو استقلال علمی است و اگر استقلال علمی پیدا کردیم استقلال سیاسی، فرهنگی و اقتصادی پیدا می‌کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: باید مسیر علمی حرکت را مشخص کنیم و ویژگی‌های تفکر را مشخص کنیم و علم باید توام با تزکیه و تربیت باشد نه در خدمت اهداف باطل.

وی به نظام ارتقاء اشاره داشت و گفت: نظام ارتقاء مسئله خوبی است و جلوی ایستایی و سکون را می‌گیرد.

وی به درج مقالات در مجله ISA اشاره داشت و گفت: ISA برای نیروهای مسلح یعنی سم مهلک چرا که اطلاعات ما به طور رایگان در اختیار بیگانه قرار می‌گیرد.

فرمانده نیروی انتظامی تزکیه آموزشی را از اولویت‌های آموزشی برشمرد و گفت: در نظام ارتقاء باید افراد صالح و مصلحی که بتوانند الگوهای رفتاری مناسب برای دانشجویان باشند و آن‌ها را تبدیل به پلیس شایسته و بایسته کنند استفاده کنیم.

احمدی مقدم تصریح کرد: لباس نظامی منافات با دانش ندارد. بنده به لباس خودم افتخار می‌کنم چرا که این لباس لباس سربازی امام زمان(عج) است.

وی ادامه داد: یکی از شریف‌ترین شغل‌ها دفاع از امنیت است و همانگونه که امام علی(ع) فرمودند انسان به امنیت، عدالت و آبادانی دائما نیاز دارد و از این مطلب می‌توان فهمید که وظیفه امنیت زیرساخت برقراری عدالت است و اگر امنیت باشد و عدالت نباشد شکاف طبقاتی می‌شود.

احمدی‌مقدم با بیان این مطلب که نیروی انتظامی به لباس و شغلش افتخار می‌کند گفت: نیروی انتظامی به دلیل نظم و انضباط سازمانی و فردی مسیر اصلاح و پیشرفت را زود‌تر از بقیه طی می‌کند.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: استقلال کشور در گرو استقلال علمی است و اگر استقلال علمی پیدا کردیم استقلال سیاسی، فرهنگی و اقتصادی پیدا می‌کنیم.

وی افزود: دشمن تلاش می‌کند که به ما بگوید که ما نمی‌توانیم اما اساس استقلال این است که ما می‌توانیم را در وجود خود ملکه کنیم و نیروی انتظامی نیز به هرچه خواسته دست یافته از لحاظ علمی، فنی و سخت‌افزاری و این مایه تعجب کشورهای خارجی است که نیروی انتظامی در پله‌های بالایی از پیشرفت قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز