خبرگزاری کار ایران

عاملان تیراندازی و شرارت در شهرستان نور دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۷۲۶

«ماموران با انجام تحقیقات اولیه دریافتند که دو نفر به نام‌های «ب م» و «ص ک» با فردی دیگر به نام «حسن م» درگیر شدند و او را از ناحیه هر دو پا به وسیله سلاح شکاری مجروح کرده و متواری شدند.»

فرمانده انتظامی شهرستان نور از شناسایی و دستگیری چهار متهم به تیراندازی و شرارت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، ولی‌الله گنجیان مقدم اظهار داشت: ماموران انتظامی پاسگاه بنفشه‌ده در پی وقوع درگیری منجر به تیراندازی در یکی از روستاهای حومه این شهرستان به سرعت به محل حادثه عزیمت کردند.

وی تصریح کرد: ماموران با انجام تحقیقات اولیه دریافتند که دو نفر به نام‌های «ب م» و «ص ک» با فردی دیگر به نام «حسن م» درگیر شدند و او را از ناحیه هر دو پا به وسیله سلاح شکاری مجروح کرده و متواری شدند.

گنجیان مقدم افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی متهمان را در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاه‌شان دستگیر کرده و در بازرسی از محل سکونت این افراد ابزار جرم به همراه ۴۰۰ گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نور همچنین از دستگیری فردی شرور در یک عملیات ضربتی از سوی ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خبر داد.

وی افزود: متهمان به نام‌های «علی‌اکبر الف» و «رضا الف» که دارای سوابق متعدد کیفری از جمله شرارت، چاقوکشی و تیراندازی بودند در عملیات پلیسی شناسایی و دستگیر شدند.

این مسئول اذعان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز