خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی:

مرزداری اولویت نیروی انتظامی طی ۲ سال آینده است

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۲۳۹

«کار مرزبانی از مهم‌ترین امور در بحثامنیتی است، اگر مرزداران نتوانند که این مهم را به انجام برسانند بی‌شک در داخل کشور مشکلات بسیاری به وجود می‌آید.»

سردار «اسماعیل احمدی مقدم» در مرحله پایانی رزمایش «اقتدار۳» که در منطقه عمومی «خان لیلی» قصرشیرین اظهار داشت: یکی از چالش‌های دولت ایران این است که همسایگان ما در مرزهای شرقی توانی برای مرزداری و حفاظت از آن ندارند که این امر در برخی از موارد برای ما مشکلات به دنبال دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا مستقر در منطقه رزمایش «اقتدار۳»، فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: کار مرزبانی از مهم‌ترین امور در بحثامنیتی است، اگر مرزداران نتوانند که این مهم را به انجام برسانند بی‌شک در داخل کشور مشکلات بسیاری به وجود می‌آید.

وی تاکید کرد: ما هیچگونه نگاه امنیتی به مرز‌ها نداریم، بلکه معتقدیم که مرز امین خود زمینه ساز توسعه فعالیت‌های گردشگری و اقتصادی است.

فرمانده نیروی انتظامی کشور با اشاره به اینکه تا ۲ سال آینده اولویت نیروی انتظامی مرزداری خواهد بود، اظهار داشت: با این وجود تمرکز اصلی ما بر روی مرزهای شرقی است و تلاش می‌کنیم که گروهک‌ها و معاندان نظام نتوانند هیچ حرکتی در این مرز‌ها انجام دهند.

سردار احمدی مقدم گفت: خوشبختانه امنیت در مرزهای غربی ایران بسیار بالاست و تنها چند مورد در دهه اخیر در مرزهای شمال غربی با گروهک پژاک داشته‌ایم.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در سال گذشته هیچگونه مورد امنیتی با مرزهای عراق نداشته‌ایم، بیان داشت: بسیار خوشحالیم که امروز ملت عراق از زیر سلطه رژیم بعثآزاد شده و حتی نیروهای خارجی نیز در این کشور حضور ندارند و مردم عراق خودشان عهده‌دار مسئولیت‌ها در کشورشان هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز