خبرگزاری کار ایران

روز معارفه و خداحافظی در پلیس پایتخت؛

تغییر روسای پلیس راهور، امنیت اخلاقی و مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۷۰۷

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی، معاون عملیات، سرکلان‌تر هشتم پایتخت و رییس پلیس امنیت اخلاقی تودیع و معارفه شدند.

ایلنا: طی مراسمی با حضور رئیس پلیس پایتخت و مدیران و فرماندهان پلیس تهران بزرگ، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی، معاون عملیات، سرکلان‌تر هشتم پایتخت و رییس پلیس امنیت اخلاقی تودیع و معارفه شدند.

به گزارش ایلنا، در این مراسم از زحمات سردار حسین رحیمی - رییس سابق پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، سرهنگ عباس دانشجو - معاون سابق عملیات، سرهنگ مطهری - رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر و سرهنگ محسن ربیعی - رییس پیشین پلیس امنیت اخلاقی تهران بزرگ تقدیر و سرهنگ تیمور حسینی به عنوان رئیس جدید پلیس راهنمایی و رانندگی، سرهنگ رضا بستو به عنوان معاون عملیات، سرهنگ بیژن‌نیا به عنوان سرکلان‌تر هشتم و سرهنگ تقی افرند به عنوان رئیس پلیس امنیت اخلاقی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، منصوب شدند.

سردار حسین ساجدی‌نیا - رئیس پلیس پایتخت در این مراسم با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در ابتدای سال جدید گفت: بر همه ما واجب است که فرمایشات ایشان را سرلوحه کار خود قرار داده در این راستا برنامه ریزی نماییم.

وی افزود: منظور از برگزاری این جلسه تجلیل و تقدیر از همکارانی است که طی سالهای گذشته و هم اکنون خدمات شایسته‌ای به شهروندان و جامعه ارایه کرده و کارنامه خوبی از خود به جای گذاشته‌اند و اکنون به مرز بازنشستگی رسیده‌اند.

وی عنوان داشت: در ابتدا باید از زحمات و تلاش‌های سردار رحیمی به عنوان رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تقدیر کنم که با خدمات و اقدامات ارزشمند خود چه در مجموعه معاونت عملیات ناجا، چه در فرماندهی انتظامی لرستان و چه در پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، باعثرفع دغدغه‌های شهروندان و مسئولان در حوزه‌های کاری مربوط شده‌اند.

ساجدی نیا در ادامه سرهنگ تیمور حسینی را به عنوان رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ معرفی کرده و با اشاره به سوابق کاری وی از جمله ریاست در مناطق ۱۳،۱۴ و ۳ راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، فرماندهی راهور گیلان و ریاست دانشکده راهور دانشگاه علوم انتظامی، گفت: وی در تمامی امور محوله موفق بوده و از افسران فرهیخته و با تجربه پلیس تهران بزرگ است.

وی همچنین ضمن تقدیر از سرهنگ عباس دانشجو، سرهنگ رضا بستو را که پیش از این عهده دار سمت سرکلانتری هشتم پلیس پایتخت بود به عنوان معاون جدید عملیات معرفی کرد و گفت: ‌ سرهنگ بستو فردی بسیار متین، با وقار، شایسته و همچنین جوان برای این پست است که با توجه به تحقیق‌هایی که در این خصوص انجام شد، بهترین گزینه برای سمت معاونت عملیات هستند.

گفتنی است در این مراسم رییس پلیس تهران بزرگ از زحمات و خدمات سرهنگ اردشیر مطهری - رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ و سرهنگ محسن ربیعی - رییس پلیس اسبق امنیت اخلاقی فاتب تقدیر و سرهنگ مهرزاد بیژن نیا را به عنوان سرکلان‌تر هشتم و سرهنگ تقی افرند را به عنوان رئیس پلیس امنیت اخلاقی پلیس تهران بزرگ معرفی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز