خبرگزاری کار ایران

معاون اجتماعی ناجا:

کاهش سرقت در کل کشور از دستاوردهای پلیس در ایام نوروز بود

کد خبر : ۱۵۷۱۳۷

بر این باور هستیم که بدون مشارکت مردم، در انجام و فرجام ماموریت های خود با مشکل مواجه بوده یا لااقل با سرعت کمتری به اهداف خود می رسیم.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی، کاهش سرقت در کل کشور را یکی دیگر از دستاوردهای پلیس در ایام نوروز دانست.

به گزارش ایلنا از معاونت اجتماعی ناجا، سردار «سعید منتظرالمهدی» گفت: کاهش سرقت در سراسر کشور به خاطر حضور پررنگ ماموران در شهرها و استقرار چادرهای نوروزی از سوی پلیس است.

وی خاطرنشان کرد: حضور نیروهای پلیس و استقرار آنان در محلات علاوه بر افزایش احساس امنیت شهروندان، موجب ارتقای میزان رضایت مندی مردم از پلیس نیز شد.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی به حضور ۵۰۰ هزار نفری پرسنل نیروی انتظامی با کمک نیروهای داوطلب مردمی در طرح نوروزی ۹۳ اشاره کرد و گفت: یکی از اقدامات خوب نیروی انتظامی، برپایی چادرهای نوروزی در محلات شهرها بود.

به گفته سردار منتظرالمهدی، بطور مثال ۲۵۰ چادر نوروزی در تهران بزرگ و حدود ۲۳۰ چادر و کانکس در استان خوزستان برپا شده بود.

وی همچنین به حضور نیروهای راهور در جاده ها و مانیتورینگ بسیاری از راه ها و خدمت رسانی به مسافرانی که دچار حوادث، سوانح جاده ای و یا طبیعی مانند برف و سرما شده بودند، اشاره کرد و افزود: در نوروز امسال شاهد کاهش قابل توجه آمار تلفات و صدمات جاده ای هستیم.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی با بیان اینکه پلیس مانند همیشه و بیش از پیش به سلامت، ایمنی و شادابی مردم می اندیشد، گفت: یقین داریم با تامین حداکثری این سه مولفه، می توانیم هر مشکلی را از میان برداریم؛ این مهم زمانی محقق می شود که همگان، کنش های خود را در چارچوب قانون تنظیم کرده و رعایت نظم و انضباط عمومی را به منزله یک مسوولیت و تعهد اجتماعی بدانند.

سردار منتظرالمهدی یادآور شد: بر این باور هستیم که بدون مشارکت مردم، در انجام و فرجام ماموریت های خود با مشکل مواجه بوده یا لااقل با سرعت کمتری به اهداف خود می رسیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز