خبرگزاری کار ایران

حجم تردد در جاده‌های برون شهری کشور ۲ / ۱۱ درصد کاهش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۶۱۱

آزاد راه‌های کرج - تهران، قزوین - کرج و تهران - کرج به ترتیب پر تردد‌ترین جاده‌های کشور در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند / محور شمشک - دیزین، آزاد راه پل زال - خرم آباد واقع در استان لرستان، محور شهداد - نهبندان و محور پونل - خلخال به دلیل بارش برف تا اطلاع ثانوی مسدود هستند.

ایلنا: در ۲۴ ساعت گذشته حجم تردد در جاده‌های برون شهری کشور نسبت به ۲۴ ساعت پیش از آن ۲ / ۱۱ درصد کاهش یافت.

به گزارش ایلنا، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور روز پنجشنبه با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی سامانه‌های هوشمند تردد شمار بر خط و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، هم اکنون به استثنای محورهای مسدود و ممنوع، بقیه محورهای کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.

آزاد راه‌های کرج - تهران، قزوین - کرج و تهران - کرج به ترتیب پر تردد‌ترین جاده‌های کشور در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

همچنین اوج تردد بین ساعات ۱۸ تا ۱۹ و کمترین تردد بین ساعات شش تا هفت صبح اتفاق افتاد.

محورهای مسدود

محور شمشک - دیزین واقع در استان البرز به دلیل بارش برف، آزاد راه پل زال - خرم آباد واقع در استان لرستان به دلیل ریزش کوه، محور شهداد - نهبندان مقطع واقع در استان کرمان به دلیل وقوع سیلاب و محور پونل - خلخال واقع در استان گیلان به دلیل بارش برف تا اطلاع ثانوی مسدود هستند.

محورهای ممنوع

تردد در محور اصلی قم - گرمسار و بالعکس واقع در استان‌های تهران، سمنان و قم به دلیل تمدید عملیات راهسازی تا ۹۳/۳ / ۳۱ ممنوع است و مسیر جایگزین آن برای خودروهای سواری آزادراه قم - تهران و برای وسایط نقلیه سنگین محور قدیم قم - تهران و در ادامه برای کلیه خودرو‌ها جاده امام رضا(ع) به سمت پاکدشت و گرمسار خواهد بود.

در محور کرمان - راین - حسین آباد - جیرفت(ساردونیه - جیرفت) واقع در استان کرمان نیز به دلیل مداخله با ترافیک شهری و تردد در جاذبه‌های گردشگری، تردد خوروهای سنگین و حاملین فراورده‌های نفتی ممنوع و محور ترانزیت کرمان - دهبکری - جیرفت به عنوان مسیر جایگزین معرفی می‌گردد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز