خبرگزاری کار ایران

معرفی رانندگان معتاد به مرجع قضایی

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۳۴۴

از ۱۲۸ مورد تست اعتیاد از رانندگان در طرح نوروزی ۲۱ موردآن مثبت بوده که در این موارد از تردد رانندگان جلوگیری و متخلفان به مرجع قضایی معرفی شده‌اند. همچنین تمام ۲۰۸ مورد تست الکل از رانندگان مشکوک به مصرف از ابتدای طرح نوروزی تا کنون، منفی بود.

ایلنا: رییس پلیس راه استان سمنان از مثبت بودن تست اعتیاد ۲۱ راننده در طرح نوروزی خبرداد و گفت: ضمن جلوگیری از تردد این افراد، متخلفان به مرجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ «علیرضا رضوی خبیر» از افزایش ۱۰ درصدی برخورد ماموران پلیس راه با تخلفات حادثه ساز در طرح نوروزی خبرداد.

وی با بیان اینکه بخشی از تخلفات و سوانح در جاده‌ها از سوی موتورسواران صورت می‌گیرد، گفت: کنترل تخلفات موتو رسواران نیز در طرح نوروزی ۲۵ درصد افزایش یافته است.

وی، تست اعتیاد را از دیگر اقدامات پلیس راه برای شناسایی و برخورد با رانندگان متخلف عنوان کرد و افزود: از ۱۲۸ مورد تست اعتیاد از رانندگان در طرح نوروزی ۲۱ موردآن مثبت بوده که در این موارد از تردد رانندگان جلوگیری و متخلفان به مرجع قضایی معرفی شده‌اند. همچنین تمام ۲۰۸ مورد تست الکل از رانندگان مشکوک به مصرف از ابتدای طرح نوروزی تا کنون، منفی بود.

رضوی خبیر از توقیف ۶۶ وسیله نقلیه به علت تخلف در جاده‌های استان خبرداد و اظهارداشت: در مدت اجرای طرح ۲۶ جلد گواهینامه رانندگان متخلف نیز برابر قانون ضبط شده است.

رییس پلیس راه استان سمنان، تمام تلاش پلیس راه را برای حفظ جان مسافران و سفری امن و آرام برای مردم دانست و گفت: واضح است که برای تحقق این هدف با اندک رانندگان متخلف برابر قانون برخورد خواهدشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز