خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور در پاسخ به ایلنا؛

تشکیل کمیسیون خانواده برای مبارزه با اعتیاد بانوان

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۵۸۴

در سال ۹۲ کمیسیون خانواده برای رسیدگی به این مسئله تشکیل شده که تمامی مسئولین مرتبط در وزارت خانه‌ها در آن عضو هستند همچنین در سال گذشته در ستاد مبارزه با مواد مخدر مشاور امور زنان انتصاب شده است تا در حوزه پیشگیری درمان و صیانت این مسئله را فعال‌تر پیگیری کنیم.

ایلنا: رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر از تشکیل کمیسیون خانواده برای مبارزه با اعتیاد بانوان و حمایت از خانواده‌های درگیر با مسئله اعتیاد خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، " عبدالرضا رحمانی فضلی " وزیر کشور و رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر در نشست خبری امروز خود در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر اقدامات در نظر گرفته شده توسط ستاد مبارزه با مواد مخدر برای مقابله با اعتیاد بانوان با توجه به رشد چشمگیر این مسئله در سالهای اخیر پاسخ داد: متاسفانه اعتیاد در میان بانوان دو برابر شده است و یکی از مشکلات مهم دراین زمینه پنهانکاری بیش از حد به خاطر مسائل اخلاقی و فرهنگی است تلاش ما این است که NGO های فعال در زمینه اعتیاد بانوان را تقویت کنیم تا فعالانه‌تر این مسئله را پیگیری کنند ضمن آنکه زنان خانواده‌های معتادین را که حدود ۷۰۰ هزار نفر هستند تحت پوشش قرار دهیم.

رحمانی فضلی افزود: در سال ۹۲ کمیسیون خانواده برای رسیدگی به این مسئله تشکیل شده که تمامی مسئولین مرتبط در وزارت خانه‌ها در آن عضو هستند همچنین در سال گذشته در ستاد مبارزه با مواد مخدر مشاور امور زنان انتصاب شده است تا در حوزه پیشگیری درمان و صیانت این مسئله را فعال‌تر پیگیری کنیم.

وی افزود: هر njo و یا خیریه‌ای که در حوزه این بانوان تشکیل شود مورد کمک و حمایت‌های ویژه ما قرار خواهد گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز