خبرگزاری کار ایران

سردار احمدی مقدم در جمع خبرنگاران؛

بسیج در تامین امنیت شهرها در ایام عید به کمک ناجا می آید

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۹۴۳

طبیعتا نوع تامین امنیت متفاوت است به طوری که برای شهرهای مسافرت فرست با مسافر پذیر تمهیدات ما فرق می کند / در مدت تعطیلات نوروز دستگاه قضا مجرمان سابقه دار را آزاد نمی کند.

ایلنا: فرمانده ناجا گفت: در تامین امنیت شهرها در ایام نوروز علاوه بر ناجا از پلیس افتخاری و بسیج نیز کمک می گیرم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار " اسماعیل احمدی مقدم " در پایان رزمایش ترافیکی نوروز ۹۳ به جمع خبرنگاران آمد و در مورد آمار اموال مکشوفه در آگاهی گفت: سامانه کالای مشکوفه راه اندازی شده است که دوسوم این اموال به دست صاحبان آن می رسد و یک سوم در آگاهی می‌ماند چرا که مردم به دنبال اموالشان نمی آینداز این رو از بیمه و سایر دستگاههای مرتبط می خواهیم همکاری بیشتری ما با داشته باشند.

وی درباره نحوه مشارکت و همکاری ناجا در نوروز ۹۳ گفت: همانند سنوات گذشته نیز نیروی انتظامی در آماده باش و دو نوبت سر کار هستند ویک نوبت در حال استراحت هستند.

وی همچنین در باره تامین امنیت شهرها در ایام نوروز نیز گفت: طبیعتا نوع تامین امنیت متفاوت است به طوری که برای شهرهای مسافرت فرست با مسافر پذیر تمهیدات ما فرق می کند. در این مدت جابجایی اثاثیه منزل ممنوع است مگر این که مجوز آن صادر شده باشد.

وی همچنین اعلام کرد: در این مدت دستگاه قضا مجرمان سابقه دار را آزاد نمی کند. البته در این ایام علاوه بر پلیس ما از پلیس افتخاری و بسیج برای تامین امنیت استفاده می کنیم.

احمدی مقدم در بار ه چهارشنبه آخر سال نیز گفت: با همکاری والدین و فرهنگ سازی، اقدامات پیشگیرانه پلیس در بخش تولید و توزیع کنندگان مواد منفجره، وضعیت روبه بهبود است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز