خبرگزاری کار ایران

در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان آمل عنوان شد؛

تاکید معاون فرمانداری بر برخورد ویژه با متکدیان

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۰۷۶

به منظور برنامه ریزی جهت فراهم کردن امکانات لازم و ارئه خدمات بهتر به مسافران، جلسه ستاد تسهیلات سفر نوروزی برگزار شد.

ایلنا: به منظور برنامه ریزی جهت فراهم کردن امکانات لازم و ارئه خدمات بهتر به مسافران، جلسه ستاد تسهیلات سفر نوروزی برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل، معاون فرمانداری ویژه شهرستان آمل بر جمع آوری متکدیان در سطح شهرستان خصوصا در ایام نوروز تاکید نمود.

علی شعبانی دراین جلسه عنوان کرد: به زودی تعدادی بنر در سطح شهر نصب می‌شود تا مردم شریف را از هرگونه کمک به متکدیان باز دارد و همچنین شماره تلفن سازمانهای متبوع جهت جمع آوری متکدیان به مردم اعلام می‌شود.

وی از مسئولین امر در خصوص جمع‌آوری متکدیان خواست تا ضمن اخذ اطلاعات از وضعیت متکدیان در صورتی که این دسته از افراد زیرمجموعه کمیته امداد و یا بهزیستی باشند باید نسبت به خروج آنها از چتر حمایتی‌شان اقدام شود.

شعبانی افزود: در بحثپیگیری عوامل آسیب‌های اجتماعی وپیامد‌های آن با هیچ دستگاهی تعارف نداریم و دستگاه‌هایی که به وظایف خود عمل نکنند، مورد ماخذه قرار خواهند گرفت.

معاون فرمانداری شهرستان ضمن اشاره بر طرح اقتصاد مقاومتی که از طرف مقام معظم رهبری ابلاغ شده اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به نقش صنعت گردشگری در بحثتولید و ایجاد اشتغال، تمامی ادارات و نهادها باید بطور جد وارد این بحثشده و بر اساس پتانسیل‌ها و ظرفیت بالای شهرستان برنامه ریزی داشته باشند.

و ی افزود: این فرصت مناسبی است تا در این راستا دستگاه‌های اجرایی توان و خدمات خود را به نمایش بگذارند.

در ادامه این جلسه مباحثی همچون تجهیز و رفع امکانات بین‌راهی - آماده شدن محل‌های اسکان مسافران – پاکسازی و جمع‌آوری زباله و نخاله‌ها - زیباسازی و رنگ‌امیزی میادین شهر - شناسایی اماکن توریستی و معرفی آن به مسافران – تشدید نظارت بر بازار - بازدید از اماکن پذیرایی جهت بهبود وضعیت بهداشتی – بهسازی امکانات پارک‌های شهری و جنگلی - لکه گیری محورهای اصلی و رفع نقاط حادثه خیزو بعلاوه روشنایی سطح شهر و جاده‌های برون شهری، توسط مسئولین ۸ کمیته این ستاد مورد بحثو بررسی قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز