خبرگزاری کار ایران

تهیه فهرست زندانیان مشمول عفو / محکومان از فردا به مرخصی می‌روند

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۲۶۴

در این نوبت عفو، محکومان به صورت موردی و اسمی مورد عفو قرار خواهند گرفت و عفو کلی وجود ندارد. همچنین همه گروههای جرایم در عفوهای موردی این نوبت وجود دارد.

ایلنا: رئیس سازمان زندانها از تهیه فهرست محکومان دادگاهها که مشمول عفو به مناسبت ۱۲ فروردین شده اند خبر داد و گفت: مرخصی نوروزی زندانیان از فردا آغاز می شود.

به گزارش ایلنا، " غلامحسین اسماعیلی " در این باره اظهار داشت: آخرین جلسه کمیسیون عفو به منظور تهیه فهرست زندانیان مشمول عفو هفته گذشته برگزار و فهرست زندانیان تقدیم آیت الله لاریجانی رئیس قوه قضاییه شد.

وی افزود: رئیس قوه قضاییه فهرست تهیه شده را بررسی می کند و در صورت تایید به محضر مقام معظم رهبری تقدیم می شود.

رئیس سازمان زندانها خاطر نشان کرد: در این نوبت عفو، محکومان به صورت موردی و اسمی مورد عفو قرار خواهند گرفت و عفو کلی وجود ندارد. همچنین همه گروههای جرایم در عفوهای موردی این نوبت وجود دارد.

رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور در ادامه در خصوص مرخصی زندانیان در نوروز هم گفت: زندانیانی که مشمول این بخشنامه باشند و وثیقه لازم را تامین کنند، می توانند از مرخصی های نوروزی بهره مند شوند. مرخصی ها از فردا آغاز می شود و به مدت ۱۵ روز است.

رئیس قوه قضاییه روز گذشته(یکشنبه) با صدور بخشنامه‌ای شرایط بهره‌مندی محکومان از تسهیلات مرخصی را در ایام نوروز اعلام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز