خبرگزاری کار ایران

احمدی مقدم خبر داد؛

اقدامات فرهنگی اولویت برنامه‌های پلیس در چهارشنبه آخر سال

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۸۲۶

سازمان عقیدتی - سیاسی ناجا منشاء تحولات بزرگی فرهنگی در این نیرو شده و بخش اعظم از بهبود رفتار و ارتقاء عملکرد ماموران ناجا مرهون تلاش این عزیزان است.

ایلنا: فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه اولین برنامه پلیس برای ایجاد امنیت چهارشنبه آخر سال اقدامات فرهنگی است، گفت: ما در این شب مشارکت مردم و خانواده‌ها را می‌می خواهیم تا رفتار خود و فرزندانشان را کنترل کنند.

به گزارش ایلنا، سردار دکتر اسماعیل احمدی مقدم درحاشیه همایش سراسری روحانیون و مسئولان سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گفت: امروز روحانیون عقیدتی - سیاسی ناجا در اجتماع خود، چشم انداز‌های این سازمان را مورد بررسی قرار دهند.

وی یادآورد شد: سازمان عقیدتی - سیاسی ناجا منشاء تحولات بزرگی فرهنگی در این نیرو شده و بخش اعظم از بهبود رفتار و ارتقاء عملکرد ماموران ناجا مرهون تلاش این عزیزان است.

وی گفت: این عزیزان با دلسوزی در ترویج قرآن، اخلاق اسلامی، ارتقاء بصیرت نسبت به دشمن، جریان‌شناسی، مسئولیت پذیری، تقویت ولایت مداری و مردم مداری می‌کنند و در این راستا اقدامات ارزنده‌ای داشته‌اند.

احمدی مقدم تاکید کرد: بدنبال آن هستیم که واژه «مجاهد مسئول» را جایگزین «مامور معذور» کنیم.

این مقام ارشد انتظامی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در مورد اقدامات ناجا برای چهارشنبه آخر سال، اظهار داشت: اولین اقدام پلیس در این شب، اجرای برنامه‌های فرهنگی است و پلیس مشارکت مردم و خانواده‌ها را می‌طلبد.

وی با اشاره به اینکه پلیس از ماه‌های قبل برخورد با وارد کنندگان و توزیع کنندگان وسایل محترقه خطرناک را تشدید کرده است، افزود: کشفیات این مواد نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته و پلیس با اصنافی که به توزیع غیر قانونی این گونه وسایل می‌پردازند، به شدت برخورد می‌کند.

فرمانده ناجا با اشاره به اینکه طی سال‌های گذشته شاهد بهبود رفتار در چهارشنبه آخر سال بوده‌ایم، خاطرنشان کرد: مردم توانسته‌اند رفتار خود را در این روز کنترل کنند و نیروی انتظامی نیز پیش بینی‌های لازم را برای برقراری امنیت در این روز کرده است.

وی ضمن درخواست همکاری از خانواده‌ها افزود: والدین نباید برای شادی خود، دست به وسایل و کارهای خطرناک بزنند و تنها حضورشان در کنار فرزندان و یا انجام نورافشانی در این شب کافی است.

وی یادآور شد: امیدوارم امسال حوادثچهارشنبه آخر سال، نسبت به سال‌های گذشته کمتر باشد؛ به هر میزان که جامعه رو به عقلانیت می‌آورد شاهد بهبود رفتار هستیم.

احمدی مقدم در پاسخ به سوال دیگری در مورد تبلیغات ماهواره‌ای در مورد کاریابی، گفت: قطعا هرکس بخواهد فعالیت شغلی داشته باشد باید مجوزهای لازم را از دستگاه‌های متولی بگیرد؛ ناجا ضمن بررسی پیشینه افراد تنها صلاحیت‌ها را تایید می‌کند اما در خصوص کاریابی متولی نیست بلکه مسئول آن وزارت کار، رفاه و تعاون است.

وی افزود: متاسفانه فضای مجازی امکان فعالیت بنگاه‌های کاریابی زیادی را بوجود آورده که کنترل پذیری آنهال را کاهش داده است؛ در صورت اعلام وزارت کار، نیروی انتظامی برای برخورد با بنگاه‌هایی که غیرقانونی فعالیت دارند، وارد عمل خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز