خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گلستان خبر داد:

ممنوعیت تردد کامیون و تریلی از ۲۷ اسفند ماه در جاده‌های گلستان

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۳۶۳

همزمان با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و آغاز سفرهای نوروزی طرح ترافیکی پلیس راه با بسیج کلیه امکانات و نیرو‌ها در سطح محورهای مواصلاتی به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.

ایلنا: رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گلستان از اعلام محدودیت‌های ترافیکی همزمان با نزدیک شدن به روز‌های پایانی سال و آغاز سفر‌های نوروزی مردم در محورهای مواصلاتی به استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ «علیرضا قدمی» با اعلام این خبر گفت: همزمان با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و آغاز سفرهای نوروزی طرح ترافیکی پلیس راه با بسیج کلیه امکانات و نیرو‌ها در سطح محورهای مواصلاتی به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.

وی هدف از اجرای این طرح را ارتقاء فرهنگ ایمنی و تسهیل در تردد عبور و مرور به منظور کاهش وقوع تصادفات در سطح استان عنوان کرد و گفت: به همین منظور محدودیت‌های ترافیکی در سطح جاده‌های استان به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.

این مقام انتظامی همچنین گفت: به همین منظور از بیست و هفتم اسفند ماه تا پایان یکم فروردین تردد کامیون و تریلی از ساعت ۷ صبح تا ۱۲ شب در محورهای اصلی ممنوع است.

قدمی در ادامه گفت: همچنین از صبح دوازدهم فروردین نیز تا پایان روز شانزدهم فروردین ماه تردد انواع تریلی و کامیون بجز کامیون‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی ممنوع خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز