خبرگزاری کار ایران

محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۱۴۳

تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهار شنبه تا ساعت ۲۴ روز جمعه از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

ایلنا: محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور برای تعطیلات پایان هفته اعلام شد.

به گزارش ایلنا، تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهار شنبه تا ساعت ۲۴ روز جمعه از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

جاده چالوس

تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج - چالوس کماکان ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۲۴ روز جمعه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده وبا اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۲۴ روز جمعه از ۱۵ کیلومتر بالای مرزن آباد(دزبن) به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

جاده هراز

تردد تریلر‌ها از محور هرازکماکان ممنوع است. همچنین تردد کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه و از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنج شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

محور دماوند

تردد تریلر‌ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روز جمعه از محور تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز