خبرگزاری کار ایران

در نشست مشترک مشاور قوه قضائیه و رئیس سازمان زندان‌ها مطرح شد؛

تأکید بر تعامل جامع نهادهای ذی‌ربط در امور زندانیان

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۰۸۸

طرح‌های زیادی برای این ندامتگاه پیش‌بینی کرده‌ایم که به تدربج همه آن‌ها را اجرا خواهیم کرد، با این وجود در حال حاضر نیز این ندامتگاه از مراکز خوب سازمان زندان‌ها به لحاظ رعایت استانداردهای لازم است.

ایلنا: مشاور رئیس قوه قضائیه با حضور در ندامتگاه شهرری بر تعامل جامع نهادهای ذی‌ربط بر امور زندانیان تأکید کرد.

به گزارش ایلنا، در نشست مشترکی که با حضور مشاور رئیس قوه قضائیه، رئیس سازمان زندان‌ها و مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران در ندامتگاه شهر ری برگزار شد، طرفین بر نقش سازنده نعامل نهادهای سیاستگذاری در کاهش معضلات زندان تأکید کردند.

مرضیه وحید دستجردی با بیان برخی راهکارهای موجود در کاهش فرآیندهای دادرسی از امکان استقرار نمایندگی پزشکی قانونی در ندامتگاه‌ها که توسط مدیرکل زندان‌های استان تهران پیشنهاد شد، استقبال کرد و گفت: طرح‌های این چنینی که بتواند فرآیند دادرسی را تسهیل و زمان آن را کاهش دهد قابل بررسی و اجراست.

غلامحسین اسماعیلی رئیس سازمان زندان‌ها نیز با اشاره به فلسفه تأسیس ندامتگاه زنان گفت: طرح‌های زیادی برای این ندامتگاه پیش‌بینی کرده‌ایم که به تدربج همه آن‌ها را اجرا خواهیم کرد، با این وجود در حال حاضر نیز این ندامتگاه از مراکز خوب سازمان زندان‌ها به لحاظ رعایت استانداردهای لازم است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز