خبرگزاری کار ایران

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا خبر داد؛

رفع مشکلات فنی سایت راهور ۱۲۰ در دستور کار پلیس

کد خبر : ۱۴۹۱۸۶

تا سال ۹۱، بیشترین حجم خدمات پلیسی در دفا‌تر پلیس + ۱۰ بود اما امسال با توجه به نیاز جامعه شاهد رونمایی از چندین خدمت اینترنتی در این نیرو از جمله خدمات سازمان نظام وظیفه عمومی و راهور ۱۲۰ بودیم.

ایلنا: معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات نیروی انتظامی با اشاره به انتقادات مردم در خصوص عدم دسترسی به سایت راهور ۱۲۰، گفت: پس از دریافت بازخوردهای مردم، اقدام به بازمهندسی این سایت کرده‌ایم.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، ‌ سردار مجید سلطانی با اشاره به ارائه ۳۰ میلیون خدمت الکترونیکی پلیس به مردم و برون سپاری آن‌ها در سال‌های گذشته، گفت: ناجا با ارائه ۳ خدمت به مردم راه خود را آغاز کرد، به طوری که پلیس + ۱۰، یادگار دورانی است که تنها تعداد محدودی خدمت به جامعه ارائه می‌شد، اما امروز پلیس از تمام ظرفیت‌های خود برای افزایش این تعداد بهره برده است.

وی افزود: خدمات پلیس به مردم دارای محدودیت نیست، چرا که نیازهای متغیر جامعه، تغییر در نوع، کیفیت، کمیت و روش‌های ارائه خدمت را نیز می‌طلبد.

سلطانی با اشاره به اینکه تا سال گذشته ناجا خدمت اینترنتی ارائه نمی‌کرد، اظهار داشت: تا سال ۹۱، بیشترین حجم خدمات پلیسی در دفا‌تر پلیس + ۱۰ بود اما امسال با توجه به نیاز جامعه شاهد رونمایی از چندین خدمت اینترنتی در این نیرو از جمله خدمات سازمان نظام وظیفه عمومی و راهور ۱۲۰ بودیم.

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا بازمهندسی ارائه خدمات پلیسی را یکی از برنامه‌های جاری نیروی انتظامی دانست و تأکید کرد: بازخورد مردم به خدمات جدید ناجا بستر بازمهندسی آن‌ها را فراهم می‌آورد تا در صورت وجود مشکلات بتوانیم با توجه به ماموریت‌های تعیین شده آن‌ها را برطرف کنیم.

وی به برخی از انتقادهای وارده به سایت راهور ۱۲۰ از سوی مردم اشاره کرد و گفت: وقتی قرار است سایت یا سیستم جدیدی ارائه شود و آزمایش و پیش بینی‌های لازم برای پیک مراجعه کنندگان انجام و محاسبه می‌شود اما تا زمانی که زیر بار نرفته نمی‌توانیم مشکلات آن را رفع کنیم، در خصوص سایت راهنمایی و رانندگی نیز همین طور بود.

وی خاطرنشان کرد: در مورد سایت راهور ۱۲۰، پس از دریافت بازخوردهای مردم از طریق نظرات ارسال شده در سایت و تماس‌ها با ۱۹۷، متوجه مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری آن شده و اقدام به بازمهندسی و ارتقاء آن کردیم.

سلطانی به تعامل تنگاتنگ با شرکت مخابرات اشاره کرد و گفت: در لایه مهندسی، ارتباط خوبی با این سازمان داریم و در این حوزه از نظرات هم استفاده می‌کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز