خبرگزاری کار ایران

از سوی پلیس راهور ناجا؛

محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۹۷۵

در محور کرج - چالوس نیز تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج - چالوس کماکان ممنوع است / در محور دماوند نیز تردد کلیه تریلر‌ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۶۰۰ الی ۲۴۰۰ روز جمعه مورخه ۰۲/۱۲ / ۹۲ از محور تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

ایلنا: پلیس راهور ناجا محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲۰۰ ظهر روز چهار شنبه مورخ ۳۰/۱۱ / ۹۲ الی ساعت ۲۴۰۰ روزجمعه ۰۲/۱۲ / ۹۲ از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

در محور کرج - چالوس نیز تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج - چالوس کماکان ممنوع است. تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴۳۰ الی ۲۴۰۰ روز جمعه مورخه ۰۲/۱۲ / ۹۲ از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷۳۰ الی ۲۴۰۰ روز جمعه مورخه ۰۲/۱۲ / ۹۲ از ۱۵ کیلومتر بالای مرزن آباد(دزبن) به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

همچنین در محور هراز تردد کلیه تریلر‌ها از محور هرازکماکان ممنوع است و تردد کلیه کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲۰۰ الی ۲۴۰۰ روز چهارشنبه مورخه ۳۰/۱۱ / ۹۲ و همچنین از ساعت ۰۶۰۰ الی ۲۴۰۰ روز‌های پنج شنبه و جمعه مورخه‌های ۱و۲/۱۱ / ۹۲ از محور هراز ممنوع است. تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴۰۰ الی ۱۸۰۰ روز جمعه مورخه ۰۲/۱۲ / ۹۲ از مبارک آباد تا امام‌زاده هاشم در استان تهران به منظور تخلیه بار ترافیکی پیست آبعلی ممنوع می‌باشد.

بر اساس این گزارش، در محور دماوند نیز تردد کلیه تریلر‌ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۶۰۰ الی ۲۴۰۰ روز جمعه مورخه ۰۲/۱۲ / ۹۲ از محور تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

ضمناً مرکزاطلاعات وکنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵(ده خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راههای کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان است.

پلیس راهور توصیه کرد؛ رانندگان وسایل نقلیه‌ای که قصد سفر در محورهای برفگیر و کوهستانی را دارند لازم است ضمن همراه داشتن زنجیر چرخ از سلامت سیستم گرمایش وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز