خبرگزاری کار ایران

وام اشتغال زایی روش جدید کلاهبرداران اینترنتی

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۹۶۹

کلاهبرداران در جدید‌ترین روش به بهانه پرداخت وام اشتغال زایی و زود بازده از هموطنان کلاهبرداری می‌کنند.

ایلنا: جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: کلاهبرداران در جدید‌ترین روش به بهانه پرداخت وام اشتغال زایی و زود بازده از هموطنان کلاهبرداری می‌کنند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ عزیزی با اعلام این خبر اظهار داشت: مرد جوانی با در دست داشتن شکوائیه‌ای به پلیس فتا کرمانشاه مراجعه و مدعی شد با دیدن آگهی اینترنتی به عنوان پرداخت وام اشتغال زایی و زودبازده که توسط افراد نا‌شناس درج شده بود و برای توسعه کارخانه ذوب ضایعات خود تصمیم به تماس با درج کننده آگهی گرفته که پس از درخواست مدارک کارخانه، مبلغ ۲۴۳ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال به بهانه‌های مختلف از قبیل تشکیل پرونده و غیره به حساب دو نفر که ساکن تهران بودند واریز کردم.

وی اضافه کرد: دو نفر که خود را از مسئولین بلندپایه حراست یکی از وزارتخانه‌ها معرفی و حتی در یک مرحله برای بازدید از کارخانه شاکی مراجعه و مبالغ بیشتری را از شاکی طلب کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، کار‌شناسان پلیس فتا با توجه به حساسیت موضوع و اینکه امکان دارد افراد دیگری نیز در دام کلاهبردارن گرفتار شوند بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. استعلامات از وزارت خانه مربوطه نشانگر جعلی بودن هویت متهمان بود لذا با کار علمی کار‌شناسان، استعلامات مختلف انجام گرفت. پس از تحقیقات تکمیلی متهمان شناسایی، دستگیر و به کلاهبرداری به شیوه پرداخت وام زودبازده اعتراف کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز