خبرگزاری کار ایران

از سوی مرکز کنترل ترافیک راهور؛

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۷۸

در محور چناران به قوچان در استان خراسان رضوی بارش برف گزارش شده و بر اساس همین گزارش سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی عادی و روان برخوردار هستند.

ایلنا: مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور در روز جمعه را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بنابر آخرین اطلاعات و گزارشهای دریافتی ازمرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، در محور چناران به قوچان در استان خراسان رضوی بارش برف گزارش شده و بر اساس همین گزارش سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی عادی و روان برخوردار هستند.

همچنین محدودیتهای ترافیکی آخر هفته نیز بدین شریح است: تردد موتور سیکلت که از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه در محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع شده تا ساعت ۲۴ روز ۱۸ بهمن ادامه دارد.

تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج - چالوس کماکان ممنوع است و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴:۳۰ تا ساعت ۲۴ روز جمعه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷:۳۰ تا ساعت ۲۴ روز جمعه از ۱۵ کیلومتر بالای مرزن آباد(دزبن) به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

تردد همه تریلر‌ها از محور هراز کماکان ممنوع و تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

تردد همه تریلر‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روز جمعه از تهران به قائم شهر و بالعکس در جاده دماوند ممنوع است.

رانندگان و مسافران به منظور اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی و همچنین امدادرسانی به حوادثاحتمالی، با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز