خبرگزاری کار ایران

پزشکی قانونی کشور خبر داد؛

مرگ ۶۰۵ نفر بر اثر برق‌گرفتگی در نه ماهه سال جاری

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۵۱۴

در نه ماهه امسال ۶۰۵ نفر بر اثر برق‌گرفتگی در کشور جان خود را از دست دادند، ‌ این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که تعداد مرگ‌های ناشی از برق‌گرفتگی ۵۲۷ نفر بود ۱۴.۸ درصد افزایش یافته‌است.

ایلنا: در نه ماهه امسال ۶۰۵ نفر بر اثر برق‌گرفتگی در کشور جان خود را از دست دادند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۴.۸ درصد افزایش یافت. از این تعداد ۵۵۵ نفر مرد و ۵۰ نفر دیگر زن بودند.

به گزارش ایلنا، در نه ماهه امسال ۶۰۵ نفر بر اثر برق‌گرفتگی در کشور جان خود را از دست دادند، ‌ این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که تعداد مرگ‌های ناشی از برق‌گرفتگی ۵۲۷ نفر بود ۱۴.۸ درصد افزایش یافته‌است.

در نه ماهه امسال استان‌های تهران با ۱۲۱ مورد، خوزستان ۵۳ مورد و فارس با ۵۲ مورد بیشترین و استان‌های چهارمحال و بختیاری با یک مورد، ایلام با دو مورد و مرکزی با سه مورد به ترتیب کمترین آمار تلفات ناشی از برق‌گرفتگی را داشته‌اند.

بر اساس آمارهای موجود در نه ماهه امسال، هر ماه با افزایش آمار مرگ ناشی از برق گرفتگی مواجه بودیم و تنها در مهر ماه امسال این آمار ۴.۷ درصد کاهش داشت. همچنین در آذر ماه امسال آمار مرگ براثر برق‌گرفتگی ۳.۷ درصد افزایش یافت و از ۵۴ نفر در سال گذشته به ۵۶ نفر در سال جاری رسید.

گفتنی است در این مدت بیشترین آمار تلفات برق گرفتگی با ۸۱ مورد در مرداد ماه و کمترین آن با ۵۳ مورد در فروردین ماه ثبت شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز