خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور در جمع خبرنگاران؛

سرقت خودرو باید کنترل شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۶۰

موضوعاتی همچون سرقت خودرو، آتش سوزی و موضوعاتی که موجب خسارت به مردم می‌شود همواره مورد دغدغه دولت بوده و بر همین اساس پلیس باید تجربیات خود را در اختیار سایر سازمان‌ها قرار دهد.

ایلنا: وزیر کشور گفت: سرقت خودرو روند کاهشی داشته اما باید این مسئله کنترل شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه اولین همایش سراسری پلیس، مدیریت کیفیت و تعالی سازمانی در جمع خبرنگاران در مورد برنامه‌های دولت برای حمایت از نیروی انتظامی اظهار داشت: پلیس از نظر ساختار، تجهیزات و امکانات در شرایط مطلوبی قرار دارد و آمار‌ها نشان می‌دهد که رضایتمندی مردم از پلیس بسیار بالاست و این نشان دهنده مدیریت پویا و علمی بر این سازمان است.

وی با بیان اینکه ایجاد امنیت توسط نیروی انتظامی محقق می‌شود، گفت: بر همین اساس دولت و به خصوص وزارت کشور موظف است که همراهی دائمی با ناجا داشته باشد و در همه عرصه‌ها از مشاورهای نیروی انتظامی استفاده کرده و آن را در دستور کار قرار می‌دهد.

وزیر کشور خاطر نشان کرد: دولت به نیروی انتظامی و حوزه‌های مختلف از جمله اختیارات و کمک‌های مالی یاری می‌دهد.

وی در مورد برنامه‌های دولت برای کمک به پلیس در کاهش وقوع سرقت خودرو گفت: این یک مسئله تخصصی است که باید نیروی انتظامی با دستگاه‌های دخیل از جمله گمرک، وزارت صنایع و… به تبادل نظر بپردازد.

وی ادامه داد: موضوعاتی همچون سرقت خودرو، آتش سوزی و موضوعاتی که موجب خسارت به مردم می‌شود همواره مورد دغدغه دولت بوده و بر همین اساس پلیس باید تجربیات خود را در اختیار سایر سازمان‌ها قرار دهد البته سرقت خودرو روند کاهشی داشته اما باید این مسئله کنترل شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز